Нова технология анализира поведението на клиентите

Нова технология анализира поведението на клиентите

Търговските обекти в България и други страни по света ще получат иновативна технология за анализ на поведението на своите клиенти. Тя ще оптимизира дейността им.

Нововъведението е част от системата за лоялност "Лоякс" (Loyax) на българската софтуерна компания "Сирма Солюшънс". Платформата е създадена специално за изграждане и поддържане на клиентска лоялност.

Новата версия на софтуера предоставя на бизнеса детайлни отчети и анализ на клиентски данни, целящи да подпомогнат компаниите да разберат нуждите на своите клиенти и да предоставят персонализирани предложения, отговарящи по-добре на изискванията на потребителите.

Аналитичните функционалности на "Лоякс" включват административни (back - office) отчети, ценен достъп до потребителски данни и детайлен анализ на поведението на клиентите. Платформата предоставя прецизни данни относно клиентски предпочитания, любими места за пазаруване, размер и честота на покупките, време между посещенията, спечелени точки/награди и др. Отчетите съдържат информация относно демографските профили и предоставят възможност за сравнителни анализи за определени периоди.

"Лоякс" представлява white label платформа за лоялност, която може да бъде изцяло ребрандирана и персонализирана, за да покрива нуждите на различни видове бизнеси, включително молове, търговски вериги, хотели, авиолинии, банки, застрахователни институции и др.

"Сирма Солюшънс" е водеща българска софтуерна компания с над 20 годишна история и голям брой успешни проекти в Европа, Америка и Азия. Портфолиото на компанията включва мащабни проекти за клиенти от различни бизнес сфери, включващи телекомуникации, финансови институции, маркетингови агенции и др. Партньорската мрежа на "Сирма Солюшънс" включва компании като Oracle, IBM, Microsoft и Hewlett-Packard.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ