Нова, хубава реклама от Heineken


След международния успех на рекламите с филмова стойност "The Entrance"("Влизането") и "The Date" ("Срещата"), Heineken представи нова, хубава и завладяваща реклама.

Героите отново са елегантни, очарователни млади мъже, облечени сякаш се връщат от сватба. Видеото е озвучено от динамична музика, която лесно кара зрителят да запомни мелодията или да затанцува. Всъщност, както в останалите телевизионни спотове на Heineken, музиката тук е звездата. Пеят австралийските соул изпълнители Клейри Браун и The Bangin' Rackettes. Парчето е "Love Letter". 

Този път, за разлика от предишните два успешни филма, рекламата не е дело на агенция Wieden & Kennedy, а на друга агенция – TBWA/Neboko, Амстердам, отбелязва creativity-online.

Видеото е част от тазгодишната кампания на бранда "Open Your World" („Отвори света си”). Следва тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
В Перу археолози откриха 3D стенопис, който може да е на 4000 години
Депутатите отхвърлиха предложението за референдум за запазване на българския лев до 2043 г.
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение
Антинобел награди за сърцебиенето на влюбените двойки и влиянието на сладоледа върху химиотерапията
На днешната дата, 4 септември. Рождениците днес