Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова, хубава реклама от Heineken
След международния успех на рекламите с филмова стойност "The Entrance"("Влизането") и "The Date" ("Срещата"), Heineken представи нова, хубава и завладяваща реклама.
Героите отново са елегантни, очарователни млади мъже, облечени сякаш се връщат от сватба. Видеото е озвучено от динамична музика, която лесно кара зрителят да запомни мелодията или да затанцува. Всъщност, както в останалите телевизионни спотове на Heineken, музиката тук е звездата. Пеят австралийските соул изпълнители Клейри Браун и The Bangin' Rackettes. Парчето е "Love Letter".
Този път, за разлика от предишните два успешни филма, рекламата не е дело на агенция Wieden & Kennedy, а на друга агенция – TBWA/Neboko, Амстердам, отбелязва creativity-online.
Видеото е част от тазгодишната кампания на бранда "Open Your World" („Отвори света си”). Следва тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.