Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новият дизайн на Heineken навлиза в България
България е първата европейска държава, където се продава обновената бутилка на бирата Heineken. Опаковаката от 0,33 л е на пазара повече от седмица.
Новата бутилка на Heineken ще се предлага в пет различни разфасовки. Видът й завършва обновяването на дизайна на цялата гама от опаковки на бирата. Промяната цели да освежи визията на марката, да я направи по-интересна и разпознаваема в 170-те страни, в които се разпространява.
Промененият дизайн на бутилката на Heineken използва модерната извивка, вдъхновена от основните линии, оформящи логото. Този разпознаваем елемент присъства при всички нови бутилки, кенове и чаши на Heineken.
Обновяването се изразява в специфична релефна извивка на гърлото и гърба на бутилката, както и в релефно изобразяване на логото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.