Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ново преживяване за бъдещите татковци – изкуствен корем
Нов рекламен експеримент привлече вниманието в мрежата към марката памперси, мокри кърпи и други бебешки продукти Huggies.
С помощта на агенция Ogilvy & Mather, Аржентина, компанията създаде и засне по време на употребата му необикновен технологичен продукт – изкуствен корем за бащи. Чрез него бъдещите татковци могат да почувстват движенията на бебето в корема на съпругата си и партньорка по същия начин, както го усеща тя, и да разберат по-добре нейната емоция.
„Бременността винаги е била свързана преди всичко с нея. Затова в Huggies направихме нещо специално, за да компенсираме бащите”, казват от компанията.
Идеята срещна преди всичко положителни отзиви в социалните медии и сайтовете, които разказаха за нея.
Това е кампанията, която ви представяме днес. Ето го и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.