Ново преживяване за бъдещите татковци – изкуствен корем

Нов рекламен експеримент привлече вниманието в мрежата към марката памперси, мокри кърпи и други бебешки продукти Huggies.

С помощта на агенция Ogilvy & Mather, Аржентина, компанията създаде и засне по време на употребата му необикновен технологичен продукт – изкуствен корем за бащи. Чрез него бъдещите татковци могат да почувстват движенията на бебето в корема на съпругата си и партньорка по същия начин, както го усеща тя, и да разберат по-добре нейната емоция. 

„Бременността винаги е била свързана преди всичко с нея. Затова в Huggies направихме нещо специално, за да компенсираме бащите”, казват от компанията.

Идеята срещна преди всичко положителни отзиви в социалните медии и сайтовете, които разказаха за нея.

Това е кампанията, която ви представяме днес. Ето го и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес