Ново преживяване за бъдещите татковци – изкуствен корем


Нов рекламен експеримент привлече вниманието в мрежата към марката памперси, мокри кърпи и други бебешки продукти Huggies.

С помощта на агенция Ogilvy & Mather, Аржентина, компанията създаде и засне по време на употребата му необикновен технологичен продукт – изкуствен корем за бащи. Чрез него бъдещите татковци могат да почувстват движенията на бебето в корема на съпругата си и партньорка по същия начин, както го усеща тя, и да разберат по-добре нейната емоция. 

„Бременността винаги е била свързана преди всичко с нея. Затова в Huggies направихме нещо специално, за да компенсираме бащите”, казват от компанията.

Идеята срещна преди всичко положителни отзиви в социалните медии и сайтовете, които разказаха за нея.

Това е кампанията, която ви представяме днес. Ето го и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2