Ново преживяване за бъдещите татковци – изкуствен корем


Нов рекламен експеримент привлече вниманието в мрежата към марката памперси, мокри кърпи и други бебешки продукти Huggies.

С помощта на агенция Ogilvy & Mather, Аржентина, компанията създаде и засне по време на употребата му необикновен технологичен продукт – изкуствен корем за бащи. Чрез него бъдещите татковци могат да почувстват движенията на бебето в корема на съпругата си и партньорка по същия начин, както го усеща тя, и да разберат по-добре нейната емоция. 

„Бременността винаги е била свързана преди всичко с нея. Затова в Huggies направихме нещо специално, за да компенсираме бащите”, казват от компанията.

Идеята срещна преди всичко положителни отзиви в социалните медии и сайтовете, които разказаха за нея.

Това е кампанията, която ви представяме днес. Ето го и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей