Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Подходяща ли е за Вас кариерата в рекламата?
Случвало ли Ви се е някога да гледате една реклама и след това да възкликнете „Може би аз мога да измисля нещо много по-добро от това!“? Тогава вероятно съзнателно или не, сте обмисляли дали за Вас е подходяща кариерата в рекламата.
Но как наистина да сте сигурни, че е така? Над този въпрос разсъждава Ейприл Динкан в Advertising.About. Авторката разказва за особеностите на работата в рекламния бранш, с които е добре да е наясно всеки с интерес към тази професия. И тъй, най-любопитното зад кулисите:
- Креативният отдел. Ако сте творчески настроена личност и обичате да създавате интересни неща или дизайн, вероятно вече сте включили в личния си топ 5 на най-подходящите за вас видове професии и кариерата в рекламата. Мнозина мечатят за това да работят в креативния отдел на голяма рекламна агенция с бизнес в чужбина. Имайте предвид обаче, че творците могат да се чувстват не по-зле и в атмосферата на малка агенция, в малък офис. Освен това още един вариант е и работата за реклама на свободна практика.
Ако решите да започнете кариера в рекламния бизнес или да се преквалифицирате и да навлезете в това поле, знайте, че ще работите непрекъснато с екип. Талантът ви ще бъде много високо ценен и всъщност на него постоянно ще се разчита. Дори вашето съобщение да дойде редактирано в червено, знайте, че все пак Вие ще продължите да бъдете човека, на когото криейтив директорът ще разчита да напише тази реклама.
- Това не е професия само за творчески натури. Може би представата ви за кариера в рекламата е стая, пълна с екстравагантни творци с високо самочувствие, които работят по някаква кампания. Да, голяма част от хората в тази професия са с творчески дух - копирайтърите, графичните дизайнери, криейтив директорите, арт директорите. Но редом с тях са финансовите директори, счетоводителите, медийните координатори, трафик мениджърите, рисърчърите и т.н. Те също имат водеща роля в създаването на една кампания.
- Голям натиск и напрежение в работната среда. Хора губят работата си при провал на рекламни кампании. Когато клиент изтегли рекламните си средства, защото не е доволен от последната кампания, много често се случва някои членове на екипа на рекламната агенция да паднат в жертва.
- Упорство, малко да не ти пука. Трябва да сте малко дебелокож/а, за да работите в бизнеса с реклама. Не всяка Ваша идея ще бъде приемана. Вашата работа ще минава през погледа на много хора, преди рекламната Ви кампания да бъде реализирана. Вероятно ще се наложи да гледате как идеята Ви е многократно променяна, без да можете да възразите. Може да мислите, че сте написали най-доброто, на което сте способни, ако сте на длъжността копирайтър, но след това е твърде вероятно да ви помолят да опитате отново. Ще трябва да се научите да приемате критиката много добре, устойчиво, с положително отношение и да не се обиждате, защото това си е част от занаята.
- Това няма да бъдат типичните работни дни от 9.00 до 17.00 часа. Ще са необходими жертви от гледна точка на личния живот. Телевизията и филмите представят работата в рекламата като занимание, изпълнено с блясък. Всъщност този бранш в много случаи не се отплаща според заслуженото и коства много работни часове до късно посред нощ.
- Ниско заплащане в началото. Така е навсякъде. Заплатата от работата Ви в рекламата в старта на кариерата Ви няма да ви направи богати толкова бързо, колкото в началния етап на други професии. Но ако сте решителни и наистина искате да се занимавате точно с това, бавно, но сигурно ще вървите нагоре, а съответно и към по-висока заплата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Българин е сред задържаните на хуманитарната флотилия за Газа
Общество |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.