Помощ! Клиентите не отварят имейлите ми

 Помощ! Клиентите не отварят имейлите ми

Безсмислено е да изпращате имейли до потенциални клиенти, ако те направо ги трият от пощата си.

Това припомня в сайта на американското списание Inc. редовният му колумнист Джефри Джеймс. Той изброява съвети за търговци и маркетолози, с които тези професионалисти да си гарантират, че имейлите им с оферти се четат, а не са трити непрочетени и игнорирани. Ето какво съветва авторът.

  • Изпращайте имейли до хора, които познавате, дори и бегло. Шансът някой да отвори имейла ви е много по-голям, ако го получава от вас като човек, с който някога се е срещал. Личният контакт в миналото е най-сигуррният начин да си подсигурите възможност електронната ви поща да бъде отворена. Как да се сдобиете с повече контакти, ако нямате достатъчно? Вариант е ключови служители в компанията ви да изпращат имейли до собствената си мрежа от контакти.
  • Общи познати. Ако горната опция не е възможна, най-добрият начин да убедите някой да работи с вас е като споменете името на общ познат. Например: "Г-н Х предложи да се свържа с вас". Уверете се, че имате разрешение да използвате името на лицето, в противен случай това ще има обратен ефект.
  • Използвайте конкретен опит на клиент. Ако и предишният вариант не е възможен, опитайте със сюжетна линия, която описва опита на друг клиент. Например, озаглавете мейла така: "Как спести клиент Х 20% от разходи за инвентаризация".
  • Споменете конкурент. По същата схема може да използвате името на конкурент, за да привлечете вниманието на друг клиент.
  • Изведете потенциална полза. Ако нито едно от горните не работи, просто трябва темата на писмото да включва нещо, което има значение за получателя на вашия имейл.
  • Оставете темата като празен ред. Понякога хората отворят имейли без тема просто от любопитство.

Успех!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ