За да накарате клиента да поиска нещо

За да накарате клиента да поиска нещо

За да накарате клиента да поиска нещо

Съвременният маркетинг не е свързан само с това да те чуят, но и с това да промениш действията на купувачите, напомня UTalkMarketing.com.

Поведението на клиентите може да бъде променено в желана от компанията насока чрез обвързване с марката. Обвързването всъщност представлява правилно разбиране на това как хората взаимодействат с информацията.

Ето и шест съвета, които помагат да се засили още повече връзката с купувачите, която ги мотивира и променя поведението им:

Фокусирайте се върху откривателството. Хората обичат сами да откриват нещата. Ако им позволите да изследват дадена информация, ще ги накарате да я запомнят по-добре и ще ги мотивирате да постъпят според това, което тя им казва. Пример за това е стратегията на някои марки обувки, които карат клиентите да станат почитатели на компанията във Facebook и Twitter, за да разберат в кой фирмен магазин се продават и има достатъчно чифтове от търсените от тях модели.

Използвайте силата на личната връзка. Това е добре познато, но често забравяно правило. Грижата за дадения клиент и таргетираната комуникация изискват изразходване на ресурс, който си заслужава.

Не забравяйте физическото обвързване. Хората придобиват по-трайни впечатления, когато опитват продукта с повече сетива; когато не само го виждат, но и помирисват например.

Опростете промените. Направете всичко възможно изпробването на новите стоки и услуги да е най-лесно, елементарно и безпроблемно.

Дайте на хората толкова информация, че да се започне разговор. Фокусирайте се върху маркетинговите съобщения, които са конкретни и създават интрига.

Направете точната оферта на точната аудитория. Може да имате отличен криейтив и много добри канали, но те няма да помогнат, ако не таргетирате точните хора в точното време и място.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ