Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Прессъобщение за 2 милиона!
Или как да ухажвате медиите с кратка и неустоима корпоративна информация
Защо кликнахте на тази статия? Със сигурност решението ви има нещо общо със заглавието. Нали така?!
За разлика от този случай огромен брой текстове на прессъобщения, изпращани до медиите и често публикувани от тях, имат ужасно скучно и безжизнено заглавие. Например „Нашата компания X ще участва в конференцията по продажбите в мястото Y”.
Скъпи PR специалисти, това не е видът информация, която по-вероятно ще се появи в печатните и електронни медии, коментира Дейвид Сийман в сп. Entrepreneur. PR и маркетинг специалистът дава няколко базисни съвета как се пише успешно и приемливо за медиите прессъобщение.
1. Пишете кратко и с прости изречения. Не споменавайте факти за организацията, които нямат връзка с основната ви информация. (Например къде е основана компанията ви, кога, от кого, каква е историята й, бащиното име на изпълнителния директор и „корпоративната визия”. Ако много държите всичко това да се разбере, сложете в средата или към края на текста линк към фирмения ви сайт.)
Всяко добро прессъобщение е между 200 и 400 думи. Идеята е да се даде информация на журналистите, те да бъдат заинтригувани и да ви се обадят, за да поискат още или евентуално за интервю.
2. Не пишете, че продуктът или услугата на компанията ви са „най-добрите”, „със световно качество”, „известни в цял свят”. Ако наистина са такива, няма да има нужда да го споменавате, нали? Ако не са, не се правете, че са, използвайки суперлативи. Ще раздразните журналистите.
3. Сложете в заглавието основни думи, които по един или друг повод са често търсени в Google. Например „ЕКОЛОГИЧНА ТЕХНОЛОГИЯ Y използва нашата компания X”. (Или нещо друго, по-добро.) Така ще удължите живота на корпоративната ви новина. Когато е отразена в сайтовете, тя ще се появява като резултат от търсенето месеци по-късно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.