Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Прогноза: 1/4 от рекламата по света ще бъде дигитална през 2016 г.
Рекламата в дигиталните медии се разраства бързо. Все повече бюджети по света се насочват към нея. През 2015 г. има скок на вложенията в кампании в мобилните устройства - смартфони и таблети. Това ще създаде стимул през 2016 г. за първи път дигиталната реклама да надмине 1/4 от общия рекламен пазар на планетата и да бъде 25,9% от него.
Прогнозата е на британската медийна агенция Carat, чиито собственик е компанията Dentsu Aegis Network със седалище в Лондон. Dentsu е мрежа с 6700 служители в 170 градове по света.
Carat представя прогнозните данни в сайта си на база наблюдения над 59 държави от Северна и Южна Америка, Западна Европа, Азиатско-тихоокеанския регион, че рекламните инвестиции в медиите по света ще достигнат до 540 млрд. долара тази година. Това е с 4,6% повече спрямо миналата. За 2016 г. пазарният оптимизъм продължава с очакване за 5% световен ръст.
Тази година рекламата в дигиталните медии ще е в размер от 17,1 млрд. долара в целия свят и ще е с 15,7% ръст на годишна базата, предвижда агенцията. Увеличението е дори по-голямо от предишната прогноза на Carat от септември 2014 г. Мобилната реклама по света през 2015 г. ще се повиши с 50%, а онлайн видеото - с 21,1%, предвижда още Carat.
По отношение на Европа, най-голям ръст тази година се очаква да има в западните икономики - на британския рекламен пазар, германския, френския, италианския и испанския. В Централна и Източна Европа рекламният пазар обаче за първи път се очаква да се свие от 2009 г. - с -2,2%. Причината е спадът в Русия, която е водеща икономика. В телевизията в региона се очаква да има 4,1% спад, а в печатните издания - общо за страните в него - -14,8%. В списанията в Централна и Източна Европа прогнозата е за намаляване на обема на рекламата през 2015 г. от 18,7%. В киното, радиото и външната реклама също ще има спад. Единствено ръст ще има в онлайн медиите - 12,9%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.