Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Първата банер реклама в историята
Джо Маккембли – съосновател на нюйоркската фирма за дигитален брандинг The Wonderfactory, припомни на американските медии тази седмица, че той е отговорен за появата на най-доброто и най-лошо онлайн рекламно изобретение, което интернет е виждал: първата банер реклама в историята.
Тя се появява през 1994 г., за да промотира седем музея на изскуствата в САЩ. Спонсорирана е от американската телекомуникационна фирма AT&T и е поставена, за да се види от интернет читателите на HotWired.com. Успява да спечели в полза на рекламодателя милиарди долари под формата на приходи. Нейният въздесъщ обхват намалява цената на рекламата по това време и дори става повод за фалита на няколко компании, работили със „старите”, традиционни медии в САЩ, по информация на Business Insider.
Изработена е от агенцията, в която Маккембли е работил - Modern media, и не се отличава с особена естетика, но пък е доста функционална. От всички потребители, които са я видели, 44% са кликнали върху нея. Върху банера е имало надпис „Кликвали ли сте с мишката точно ТУК? ЩЕ ГО НАПРАВИТЕ”. Изглеждала е така:
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.