Реклама за Супербоул по рецепта на немските инженери


Германските инженери са световнопризнати за това, че правят страхотни коли. Защо не и страхотни реклами?

Това се питат със самоирония от Volkswagen в новата реклама на бранда за Супербоул 2014. Видеото показва как би се получило, ако немските автомобилни инженери трябваше да разработят алгоритъм, с който да създадат най-подходящата и най-работеща реклама за големия финал на американската футболна лига. Оказва се, че това е реклама с участието на Кармен Електра, която танцува в червена рокля, много бебета, едни от нюуейв иконите на 80-те "Уанг Чунг" и други харесвани от американците образи от света на телевизионната реклама.

„Това е безпогрешна рецепта за рекламен успех. Или може би не?”, шегуват се от Volkswagen.

При всички случаи, това е рекламата на немския автомобилен бранд за Супербоул през тази година.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
„ДПС-Ново начало” ще продължи да подкрепя кабинета, но няма да участва в него (Обновена)
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Бизнес перспективи: Сърф туризмът и влиянието му върху местните общности
Тръмп: Не искам безсмислена среща с Путин