Реклама за Супербоул по рецепта на немските инженери


Германските инженери са световнопризнати за това, че правят страхотни коли. Защо не и страхотни реклами?

Това се питат със самоирония от Volkswagen в новата реклама на бранда за Супербоул 2014. Видеото показва как би се получило, ако немските автомобилни инженери трябваше да разработят алгоритъм, с който да създадат най-подходящата и най-работеща реклама за големия финал на американската футболна лига. Оказва се, че това е реклама с участието на Кармен Електра, която танцува в червена рокля, много бебета, едни от нюуейв иконите на 80-те "Уанг Чунг" и други харесвани от американците образи от света на телевизионната реклама.

„Това е безпогрешна рецепта за рекламен успех. Или може би не?”, шегуват се от Volkswagen.

При всички случаи, това е рекламата на немския автомобилен бранд за Супербоул през тази година.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram