Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламен ветеран оглавява глобалния бизнес на JWT
Рекламният гигант JWT, за който работят близо 10 000 души в 200 офиса в 90 държави, избра за глобален президент 50-годишния ветеран от индустрията Густаво Мартинес. Той ще наследи настоящия му изпълнителен директор Боб Джефри, съобщава Adweek.
Мартинес е президент за Европа и Азия в Worldgroup и ще се присъедини към ръководството на JWT през февруари 2013 г. През 2015 г. ще оглави рекламната компания като глобален изпълнителен президент, а Джефри ще остане председател без изпълнителни функции. 60-годишният Джефри остава сред най-дълго задържалите се шефове на големи крийетив агенции. Той ръководи JWT, която е част от WPP Group от началото на 2004 г. Сред водещите клиенти на агенцията в този период се включват Ford, Shell, Johnson & Johnson.
Густаво Мартинес работи в Worldgroup от 2011 г. Преди това той е прекарал десетилетие в школата на Ogilvy & Mather, където е имал много регионални роли, преди да стане директор на глобално ниво. Боб Джефри го описва като „бъдещето на JWT” и човек, който работи със страст, отдаден на клиентите, и който разбира, че основният актив на всяка компания е да се грижи за хората си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.