Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламните иновации, отличени в Кан
Русия постигна историческа победа на най-голямото събитие за креативна реклама в света – международния фестивал в Кан. Тя спечели в него Гран при за иновативна кампания.
Категорията е Innovation Lions. В нея бе отличен уникалния рекламен проект на руския телеком MegaFon “MegaFaces Pavillion”, реализиран на Зимната олимпиада в Сочи тази година. Телекомът монтира гигантска високотехнологична инсталация, която предлагаше на гостите на спортното събитие да влизат в нея и да си правят 3D селфи, което впоследствие да се възпроизведе на гигантски черно-бял екран.
Виж още: Всички стават лице на Олимпиадата в Сочи с гигански 3D екран
Т.нар. MegaFaces павилион се състоеше от 11 000 телескопични цилиндъра, всеки от които служеше за пиксел, посочва Adweek. LED светлини на края на цилиндрите създаваха правилен цвят и сянка, за да се получат изображенията. Данните за оформяне на 3D лицата идваха от фотокабини в сградата на инсталацията, където хората се снимаха.
Това е първата награда Гран при за Русия, спечелена на международния фестивал в Кан. Творбата е дело на агенция Axis Москва, със съдействието на дирма Asif Khan в Лондон. Инсталацията бе отличена заради красивия й дизайн и технологичното иноваторство, което граничи с изкуство.
Освен нея, в категорията за иновации на фестивала бяха отличени и три други проекта. Единият е на американската агенция Breakfast Ню Йорк за “Points” – въртящ се дигитален уличен знак с екрани, в които се показват най-различни данни – от разстоянието до близките големи улици до ресторантите наблизо с най-добри отзиви в интернет. Повече за него може да разберете от видеоклипа след текста.
Agênciaclick Isobar и Questto No от Сао Пауло пък получиха награда за проекта им Fiat Live Score. Ogilvy Париж спечели Златен лъв за Babolat Play.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.