Самохвалко в реклама на Hubba Bubba

„Здрасти! Имаш ли нещо против, ако седна тук за момент. Толкова съм уморен. Тъкмо слязох от … самолет. От моя… частен реактивен самолет. Да, тъкмо се върнах от световно турне в Европа и Испания. Може би не ме разпозна без бенда ми.”

Това казва героят в новата анимационна реклама на дъвките Hubba Bubba в САЩ. Той е момченце, голям самохвалко, което развихря въображението си и започва да разказва измислената история, че е рок музикант на момиченце в парка. Така опитва да я впечатли.

Рекламата е насочена към детската аудитория, която най-често купува розовите дъвки с големи балончета. Агенция Gitam BBDO, Тел Авив, прави кампанията. Част от порасналите зрители също намират филмчето за забавно. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
На днешната дата, 6 август. Преображение Господне
Светът отбелязва 80 години от от атомната бомбардировка на Хирошима, докато световните сили все още си разменят ядрени заплахи
Как да бъдем по-ефективни в решаването на конфликти в работата?