Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Светият Граал на маркетинга
Какво е персонализиран маркетинг и защо той е важен?
Това е да изпращаш до потребителите съобщения, или да предприемаш действия, които са пригодени към отделния човек на базата на неговия вкус или поведение в историята му на клиент. Този вид маркетинг играе важна роля, особено в дигиталното пазаруване като преживяване. Магазините за продажби на дребно в САЩ го използват от десетилетия. Някои от тях предлагат промоции на продукти с надписи "купи едно, получи второто безплатно" или "две за цената на едно". Идеята на тези промоции е да бъде мотивиран клиентът да сложи повече от една от стоките в количката си за пазаруване, докато се разхожда из магазина и си избира. Много пъти това работи. Този вид промоции също са сочени за вид персонализиран маркетинг.
В случая на дигиталното изживяване на е-пазаруването, технологиите дадоха възможност на маркетолозите да станат по-умни и по-прецизни. Чрез технологиите се показва информация в рекламата, която би заинтригувала отделния човек на базата на интересите му, по демографски признак или пол.
Изследвания в Щатите показват, че компаниите, които могат да персонализират рекламното си съобщение почти незабавно, се радват на скок на продажбите с почти 33% в сравнение с другия бизнес, който не може това. Има логика, помислете. Колкото по-лично звучи бизнесът в търговската си информация до клиентите, толкова по-голям шанс има да печели хората. И колкото по-бързо успява да зазвучи лично, толкова по-добрре. Виждаме как повече и повече потребители са склонни да споделят информация за себе си в замяна на персонализирани преживявания. А личните данни за маркетинга на компаниите са много ценен ресурс.
Има поне пет метода за персонализиран маркетинг, които се използват. Те са следните:
Лични препоръки за продуктите. Това е тактика, използвана технологично от Amazon, Ebay и други онлайн търговци на дребно. Тя дава възможност на компанията да показва на човека предложения за продажби на интересни за него продукти въз основа на данни за поведението му на клиент и интернет потребител.
Имейл маркетинг и таргетиране. Това е тактика за по-лично поднасяне на съобщенията чрез електронната поща, при която се използва информация, за да се таргетират посетителите на сайтовете на компаниите, които не са предприели никакви действия преди да излязат от тези сайтове. Служи за "напомняне". Изпращането на имейли е вид директен маркетинг, който работи много ефективно и е тактика за увеличаване на говоренето за бранда в онлайн средата и на живо.
Поведенческо таргетиране. Това е може би най-популярният тип персонализация. При него се използват данни за потребители на мрежата - за страниците, които е посещавал всеки от тях, за търсенията в Google и Facebook, които е правил.
Маркетингова автоматизация - технология, която използва много лично насочено, полезно съдържание в мрежата, за да се "прицели" компанията в потенциални клиенти и да ги направи реални.
Ретаргетиране чрез търсачките в мрежата. Вероятно сте виждали такова, ако сте посещявали някой сайт за пазаруване и после сте влизали в друг и сте виждали реклама на продукта, който сте разглеждали в първия.
Виждате, има много начини за персонализиране на рекламата и изследванията показват, че то все повече променя начина, по който се маркетира. Твърди се, че доставянето на лични съобщения до специфичната публика е "Светият Граал на маркетинга". Мисля, че е вярно.
Лаура Лейк - маркетингов експерт, в Marketing.About.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.