Скорсезе разказва история за вечен блясък в реклама на Dolce&Gabbana

Новата, стилна кампания на италианския луксозен бранд Dolce&Gabbana привлича вниманието със звездно участие. Черно-бял рекламен филм от две минути и половина представя романтична среща между две звезди, красиви и елегантни – Скарлет Йохансон и Матю Макконъхи.

Режисьор на рекламата е легендарният Мартин Скорсезе. Той разказва, че за заснемането й е бил вдъхновен от златната епоха на италианското кино. Филмът му показва Макконъхи да кара ретро автомобил Alfa Romeo през странно опустелия център на Ню Йорк, докато Скарлет Йохансон се вози в автомобила и флиртува с него. Кампанията сабира за първи път в обща реклама двете лица на дамските и мъжките аромати The One на D&G, които тя популяризира.

„Това е история за необуздана емоция. История за Италия, за Холивуд и за света. Класическият и кинематографичен стил пробужда спомена за величието на златните години на Холивуд и припомня страстта и емоцията на най-големите европейски кино икони. Скорсезе разказва история за вечен блясък чрез двамата главни герои. Това е тържество на страстта, красотата и умението да бъдеш уникален”, сочи описанието на филма в сайта на Dolce&Gabbana.

Това е рекламата ни за деня. Насладете се. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Екстремни жеги: Гърция се готви за шест поредни дни с температури до 43 градуса
Времето: Днес ще бъде слънчево и горещо
Бангладеш и САЩ подписват петгодишно споразумение за внос на пшеница
Лек ръст на цените на петрола, докато инвеститорите следят въздействието на новите санкции срещу Русия