Скорсезе разказва история за вечен блясък в реклама на Dolce&Gabbana

Новата, стилна кампания на италианския луксозен бранд Dolce&Gabbana привлича вниманието със звездно участие. Черно-бял рекламен филм от две минути и половина представя романтична среща между две звезди, красиви и елегантни – Скарлет Йохансон и Матю Макконъхи.

Режисьор на рекламата е легендарният Мартин Скорсезе. Той разказва, че за заснемането й е бил вдъхновен от златната епоха на италианското кино. Филмът му показва Макконъхи да кара ретро автомобил Alfa Romeo през странно опустелия център на Ню Йорк, докато Скарлет Йохансон се вози в автомобила и флиртува с него. Кампанията сабира за първи път в обща реклама двете лица на дамските и мъжките аромати The One на D&G, които тя популяризира.

„Това е история за необуздана емоция. История за Италия, за Холивуд и за света. Класическият и кинематографичен стил пробужда спомена за величието на златните години на Холивуд и припомня страстта и емоцията на най-големите европейски кино икони. Скорсезе разказва история за вечен блясък чрез двамата главни герои. Това е тържество на страстта, красотата и умението да бъдеш уникален”, сочи описанието на филма в сайта на Dolce&Gabbana.

Това е рекламата ни за деня. Насладете се. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Слънце до обяд, следобед - облаци и превалявания