Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Скорсезе разказва история за вечен блясък в реклама на Dolce&Gabbana
Новата, стилна кампания на италианския луксозен бранд Dolce&Gabbana привлича вниманието със звездно участие. Черно-бял рекламен филм от две минути и половина представя романтична среща между две звезди, красиви и елегантни – Скарлет Йохансон и Матю Макконъхи.
Режисьор на рекламата е легендарният Мартин Скорсезе. Той разказва, че за заснемането й е бил вдъхновен от златната епоха на италианското кино. Филмът му показва Макконъхи да кара ретро автомобил Alfa Romeo през странно опустелия център на Ню Йорк, докато Скарлет Йохансон се вози в автомобила и флиртува с него. Кампанията сабира за първи път в обща реклама двете лица на дамските и мъжките аромати The One на D&G, които тя популяризира.
„Това е история за необуздана емоция. История за Италия, за Холивуд и за света. Класическият и кинематографичен стил пробужда спомена за величието на златните години на Холивуд и припомня страстта и емоцията на най-големите европейски кино икони. Скорсезе разказва история за вечен блясък чрез двамата главни герои. Това е тържество на страстта, красотата и умението да бъдеш уникален”, сочи описанието на филма в сайта на Dolce&Gabbana.
Това е рекламата ни за деня. Насладете се.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.