Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Скритите внушения на световните марки (2)
Маркетингът отдавна работи със скрити внушения - основно чрез рекламата. Тази практика произхожда от САЩ и цели да управлява нагласите на хората спрямо името на дадена компания. Да предизвика позитивни асоциации в ума им. Да я представя така, както е най-полезно за бизнеса й.
Друг инструмент за пренос на скрити рекламни съобщения в маркетинга са логата. Брандирането може да бъде натоварено със символика, неподозирана от мнозина, но въздействаща на ниво възприятие. Това доказват примерите на световноизвестни лога, чиито тайни разкрива Business Insider.
В този, втори епизод, продължаваме да ви показваме някои от глобалните лога с неслучайни послания и изработка. Примерите са още:
Amazon. Хитрият елемент в това лого се разгръща в две насоки. Стрелката сочи от „A” до „Z”, което внушава че в Amazon.com може да се намери всичко. Освен това стрелката оформя усмивката на дружелюбно лице.
Tostitos. Дизайнът на това лого налага връзка с нещо приятно и обичано - приятелите и семейството във вечерите, изпълнени с чипс и салса.
Eighty20. Тази компания за пазарни изследвания включва двоичен код в названието си в логото. Сините квадрати означават единици, а сивите - нули. 1010000 (80) е първият ред, а 0010100 (20) е вторият.
NBC. Логото на американската телевизионна мрежа крие в себе си паун.
Sun Microsystems. Преди да бъде купен от Oracle, Sun бе водещ производител на компютри в САЩ. Логото му (вляво на илюстрацията) е смятано за перфектно съчетание от абсолютно еднакви, добре разбираеми и четивни като надпис елементи. Може да се чете от всеки ъгъл, в който попадне пред погледа. Забележете, че всъщност не съдържа буквата „S”. Само „N” и „U”.
Символът на презвитерианската църква в САЩ. В ролята си на вид „църковно лого“ той съдържа наситен символизъм. В него са вплетени 8 различни символа, свързани с повелите на религиозната институция.
LG. Усмихнатото лице на LG открай време е видимо за мнозина. Някои наблюдатели преди години го свързваха с електронната игра Pac-Man, модерна в САЩ през 80-те.
Coca-Cola. Последната кампания на глобалния бранд в Дания отново е тържество на креативността и добрата идея. Типично в духа на Coca-Cola. Логото на компанията тук отбелязва с лупа най-силният национален символ – датския флаг.
Вгледайте се във фирмените знаци наоколо. Вероятно ще откриете още много привидно скрити послания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.