Смешни котки рапират в очарователна нова реклама


Ако беше толкова лесно да се правят умни и прелестни реклами, които освен това идеално предават посланието на марката, щеше да ги прави всеки. И въпреки че това очевидно не е така, агенцията JWT New York постига всички гореизложени цели с новия си спот за... „умната” котешка тоалетна Litter Genie.

Рекламата успява напълно да изтрие нелицеприятния полъх от промотирания продукт. Забавните пеещи и танцуващи котки, усещането за лукс и хумористичните рими като „Нощта ти вече стана по-жежка – аз съм четиринога любовна бележка!” спечелиха възторжените комплименти на потребителите и рекламните специалисти. Предишните два клипа от поредицата вече събраха над 2,5 млн. посещения в YouTube и експертите от AdWeek очакват, че и този спот няма да остане по-назад. Вижте го и вие!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цената на златото се срина и всички се питат защо
Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
ЕС преосмисля климатичната си стратегия
Парламентът отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за ДАНС
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни