Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Смешни котки рапират в очарователна нова реклама
Ако беше толкова лесно да се правят умни и прелестни реклами, които освен това идеално предават посланието на марката, щеше да ги прави всеки. И въпреки че това очевидно не е така, агенцията JWT New York постига всички гореизложени цели с новия си спот за... „умната” котешка тоалетна Litter Genie.
Рекламата успява напълно да изтрие нелицеприятния полъх от промотирания продукт. Забавните пеещи и танцуващи котки, усещането за лукс и хумористичните рими като „Нощта ти вече стана по-жежка – аз съм четиринога любовна бележка!” спечелиха възторжените комплименти на потребителите и рекламните специалисти. Предишните два клипа от поредицата вече събраха над 2,5 млн. посещения в YouTube и експертите от AdWeek очакват, че и този спот няма да остане по-назад. Вижте го и вие!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.