Смешни котки рапират в очарователна нова реклама

Ако беше толкова лесно да се правят умни и прелестни реклами, които освен това идеално предават посланието на марката, щеше да ги прави всеки. И въпреки че това очевидно не е така, агенцията JWT New York постига всички гореизложени цели с новия си спот за... „умната” котешка тоалетна Litter Genie.

Рекламата успява напълно да изтрие нелицеприятния полъх от промотирания продукт. Забавните пеещи и танцуващи котки, усещането за лукс и хумористичните рими като „Нощта ти вече стана по-жежка – аз съм четиринога любовна бележка!” спечелиха възторжените комплименти на потребителите и рекламните специалисти. Предишните два клипа от поредицата вече събраха над 2,5 млн. посещения в YouTube и експертите от AdWeek очакват, че и този спот няма да остане по-назад. Вижте го и вие!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха