Смешни котки рапират в очарователна нова реклама

Ако беше толкова лесно да се правят умни и прелестни реклами, които освен това идеално предават посланието на марката, щеше да ги прави всеки. И въпреки че това очевидно не е така, агенцията JWT New York постига всички гореизложени цели с новия си спот за... „умната” котешка тоалетна Litter Genie.

Рекламата успява напълно да изтрие нелицеприятния полъх от промотирания продукт. Забавните пеещи и танцуващи котки, усещането за лукс и хумористичните рими като „Нощта ти вече стана по-жежка – аз съм четиринога любовна бележка!” спечелиха възторжените комплименти на потребителите и рекламните специалисти. Предишните два клипа от поредицата вече събраха над 2,5 млн. посещения в YouTube и експертите от AdWeek очакват, че и този спот няма да остане по-назад. Вижте го и вие!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ