Смешни котки рапират в очарователна нова реклама

Ако беше толкова лесно да се правят умни и прелестни реклами, които освен това идеално предават посланието на марката, щеше да ги прави всеки. И въпреки че това очевидно не е така, агенцията JWT New York постига всички гореизложени цели с новия си спот за... „умната” котешка тоалетна Litter Genie.

Рекламата успява напълно да изтрие нелицеприятния полъх от промотирания продукт. Забавните пеещи и танцуващи котки, усещането за лукс и хумористичните рими като „Нощта ти вече стана по-жежка – аз съм четиринога любовна бележка!” спечелиха възторжените комплименти на потребителите и рекламните специалисти. Предишните два клипа от поредицата вече събраха над 2,5 млн. посещения в YouTube и експертите от AdWeek очакват, че и този спот няма да остане по-назад. Вижте го и вие!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*