Специална легенда в реклама на Audi Quattro

Преди 30 години Audi представи за първи път постоянна система за управление на четирите гуми в модела си Quattro. Днес това е един от най-продаваните автомобили с AWD (all wheel drive) система.

За жалост на една измъчена душа, това необикновено бързо преминаване на големия бял автомобил в преспите е по-скоро повод за подигравки, отколкото за гордост, твърдят от компанията.

Става дума за героя в рекламна видео история, създадена за този модел Audi. Той е възрастен американец, който работи в пътна помощ и с камиона си години наред изтегля заседнали в големия сняг автомобили. През цялото това време покрай него профучава Quattro, което той забелязва за секунди (и няма как да настигне).

„Бил съм там, навън, през целия си живот. (…) Винаги е имало една, която ми е избягвала. Мислех, че съм я хванал в снежна буря през 93-та. Дори не бях се приближил. Има тези очи. Тези непогрешими очи. (..) Хората тук, наоколо, мислят, че съм луд. Но когато видиш нещата, които аз съм виждал, може да се промениш”, казва човекът.

Рекламното филмче на автомобила е вдъхновено от един от класическите сюжети в американската литература. Audi пресъздава епичната битка между обсебения морски капитан и белия кит в романа „Моби Дик” на американския писател Херман Мелвил. Така компанията създава своя легендарна история с особен, интелигентен хумор – тази на Quattro. 

Рекламата можете да видите тук. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ