Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тайното предимство на Twitter над Google
Много и различни доклади дават оценка на маркетинг машината на втората най-голяма социална мрежа – Twitter. Според eMarketer сайтът е задвижил под формата на рекламни приходи 130 милиона долара през 2012 г. Той остава високо конкурентен в условията на развиващата се среда с все повече, разнообразни изникващи платформи за споделяне. Конкурентен е и на Google+, пред която взема предимство. Защо?
Twitter предлага на рекламодателите една основна възможност, от която Google ги лишава – универсалната опция да се таргетират потребителите като се споменават имена на търговски марки на конкуренти, пише Business Insider. За разлика от него, Google има стриктна политика по отношение на рекламното таргетиране, свързано с имена на чужди търговски марки.
Примерът е следният. В много държави като Австралия, Бразилия, Китай, Хонконг, Макау, Нова Зеландия, Северна и Южна Корея или Тайван Pepsi не може да си купи рекламнатa дума "coke", изписвана в най-голямата интернет търсачка Google, защото "coke" обозначава конкурентната марка Coca-Cola. Освен това Pepsi не може да използва думата "coke" в рекламите си.
Има способи, с които рекламодателите могат да "промъкват" реклами, свързани с чуждите търговски марки, които не притежават, но те са свързани най-вече с искания за временни патенти и са различни в различните държави. Междувременно Google се вслушва в оплакванията на конкурентите, недоволни да виждат свое название в рекламите им.
Както се знае, Google поема лъвския дял от доларите за мобилна реклама, до която хората достигат, когато търсят в сайта нещо от смартфона си. Компанията разполага с 8 милиарда долара приходи от мобилна реклама. Това е силата на бизнеса й.
Някой търси веригата "Macy's", вероятно защото иска да пазарува в най-близкия магазин на търговската верига или за да намери сайта й – Macys.com. Тогава търсачката смята, че е подходящо време да му се покаже реклама на Macy's. В същото време обаче конкурентната верига J. C. Penney не може да покаже в Google реклама, която казва "Ние имаме по-ниски цени от Macy's".
Същевременно в Twitter Penney's могат да направят следващото най-добро нещо. Социалната мрежа позволява на рекламодателите да се прицелят по-точно, като си купуват промоционални съобщения в нея, които достигат до специални потребители. Таргетирането може да бъде ограничено само до хората, които използват мобилни платформи, по география, интереси, ниво на ангажираност и набор от други параметри. Така, J.C. Penney ако иска може да се прицели в Twitter последователи на Macy's чрез купени съобщения, които дискутират Macy's. Освен това може да разшири обхвата на рекламната си кампания като се насочи към потребители с подобни характеристики като тези, които следват в Twitter Macy's.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.