Татко герой в симпатична реклама на Toyota

Toyota се представя като семеен автомобил в нова френска реклама на модела й Verso. Видеото показва света вълшебен през очите на момиченце, което вижда баща си като истински герой – такъв, какъвто всеки татко би искал да се чувства.

Кампанията е дело на агенция Saatchi & Saatchi + Duke, Франция. Тя получава висока оценка – 8 от 10 – в онлайн каталога с най-новото от света на рекламата AdsOfTheWorld.

Това е рекламата, която избрахме да ви представим днес. Ето я и нея. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес