Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тестът на Гай Кавазаки
В най-новата си книга "Изкуството на социалните медии: Силни съвети за силни потребители" (The Art of Social Media: Power Tips for Power Users) популярният маркетолог и инвеститор от Силициевата долина Гай Кавазаки обяснява какво според него е нужно, за да се доставя стойност чрез публикации на марки в социалните медии. Той изброява препоръки за развиване на бранд в сайтовете за споделяне и разказване на истории от фен страници в тях.
Покровителят на Canva - услуга за графичен дизайн в Австралия, разказва, че всички "добри неща", публикувани в социалните медии, се свеждат до четири форми. Те са:
- Информация. Какво се случи?
- Анализ. Какво означава това?
- Помощ. Как мога да направя нещо?
- Забавление. Публикации, които разсмиват или изненадват.
Това е тестът на Гай Кавазаки. Всяка разпространена от марката публикация трябва да отговаря на един или повече от тези четири критерии. Споделянето на нещо споделено е най-голямото ласкателство. Марката не може да изхрани вечно гладното за съдържание чудовище на социалните медии, затова може да се задълбочи в 5 до 25 качествени публикации дневно.
"Целта е да се подражава на модела на американското национално радио NPR", пише Кавазаки. Той добавя, че всяка стратегия в социалните медии трябва да има за задача да набира средства за бизнеса в определен период. Също както работи с периоди на активности за събиране на финансиране (pledge drive) NPR.
От сп. Entrepreneur
Вижте още: Какво научи Гай Кавазаки от Стив Джобс
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.