Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (2)

Най-новите, интересни тенденции от света на модата обиколиха световните медии този месец. Поводът бе приключилата Нюйоркска седмица на модата и седмицата в Париж, открита от „Версаче”.

Модата е визия за себе си и живота, до голяма степен определена от рекламата, смятат авторите в сп. „Тайм”. Те съставиха списък с 10-те най-влиятелни, гледани, помнени и коментирани видео реклами на големите марки.

Продължаваме да ви представяме подбора им от любопитни телевизионни филми. Днес ще ви разкажем за видеото, което представя линията на Lanvin есен/зима 2011/2012г.

Представени като същински кукли, които нямат къде другате да отидат, героините в него са Рейчил Цимерман и Карън Елсън. Кадрите пресъздават атмосферата на приказка. Изпълнени са с танци. Наред с двама модели – мъже, дуото с медена и червена коса представя моделите на Lanvin от миналата година, като танцува на фона на парчето на Pitbull “I Know You Want Me”.

Рекламата е заснета от Стивън Майсел и беше популярна в мрежата и в САЩ. Кампанията включи дори специална брошка от всепризнатия в Америка арт директор на Lanvin Албер Елбаз.

„Искаме те, Lanvin! Наистина!”, казват авторите на „Тайм” в отговор на рефрена от песента за фон, в който се казва, знам, че ме искаш, знаеш че те искам... Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Жителите на Канарските острови, Барселона, Валенсия и Мадрид излязоха на протести срещу туристите
Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Възходът на дигиталния турист: Как изкуственият интелект и новите навици променят пътуванията?
Никушор Дан: Математикът, който ще решава сложните политически уравнения в Румъния
ЕС одобри новите санкции срещу Русия
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати