Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (9)


Всичко, което младите хора вършат, когато излизат вечер и се забавляват заедно, също е спорт. Puma Social награждава атлетите в малките часове, дори единственият им пробег да е спринт в опит да си хванат такси рано сутрин.

Това е идеята на една от най-впечатляващите и харесвани реклами на спортната марка Puma, чиято премиера бе през 2010 г. Тя беше включена в списъка на сп. „Тайм” с най-влиятелните, коментирани, провокативни или красиви реклами на модните марки в последните две десетилетия.

ТВ рекламата е насочена към младото поколение от клиенти с активен нощен живот, които се обличат спортно и обичат да се забавляват с приятели. Зрителите са убеждавани, че нощта е вид спорт и те са шампионите в него. Идеята е на агенция Droga5. Спотът спечели Гран при за филм в международния рекламен фестивал в Кан през миналата година. Днес все още играе ролята на химн за някои от почитателите на бар игрите в САЩ. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Футболната звезда Роналдо се обяви за по-известен от Тръмп и поиска лична среща с него
Борисов: Държавата смята да поеме ръководството над „Лукойл” с назначаване на особен управител
Унгарският премер Орбан ще предложи на Тръмп сделки с втечнен природен газ и ядрено гориво от САЩ
Дубай изпревари Ню Йорк в класацията за най-добър град за милионери
Ново изследване променя представите ни за древната пътна система на Рим
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Акционерите на Tesla одобриха пакета за възнаграждение на Мъск от 1 трилион долара