Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (9)

Всичко, което младите хора вършат, когато излизат вечер и се забавляват заедно, също е спорт. Puma Social награждава атлетите в малките часове, дори единственият им пробег да е спринт в опит да си хванат такси рано сутрин.

Това е идеята на една от най-впечатляващите и харесвани реклами на спортната марка Puma, чиято премиера бе през 2010 г. Тя беше включена в списъка на сп. „Тайм” с най-влиятелните, коментирани, провокативни или красиви реклами на модните марки в последните две десетилетия.

ТВ рекламата е насочена към младото поколение от клиенти с активен нощен живот, които се обличат спортно и обичат да се забавляват с приятели. Зрителите са убеждавани, че нощта е вид спорт и те са шампионите в него. Идеята е на агенция Droga5. Спотът спечели Гран при за филм в международния рекламен фестивал в Кан през миналата година. Днес все още играе ролята на химн за някои от почитателите на бар игрите в САЩ. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Осъдиха Tesla да плати обезщетение от 243 млн. долара заради катастрофа с автомобил с автопилот
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Амир Хатами: Израел продължава да представлява сериозна заплаха за сигурността на Иран
Министър Борислав Гуцанов: Вече имаме подадени 24 заявления за подпомагане от пострадали от пожарите
Дюселдорф ще приеме деца от Газа и Израел след инициатива на Хановер
Очаква се два камиона с общо 107 тона дизел да влязат днес в Газа
"Германците трябва да работят по-дълго" - непопулярното искане на икономическия министър на страната намира подкрепа
Четири грешки, които убиват вашето SEO