Убийците на креативната реклама

Убийците на креативната реклама

„Не се страхувайте да се преборите с вътрешните убийци на творческата си мисъл. Вместо това – нека ги унищожим всички заедно церемониално!“

Това е посланието на нетрадиционна печатна кампания от Рига, Латвия. Поредица от илюстрации на латвийската агенция IMOOZ популяризира фестивал на креативната реклама в града. Всяка от илюстрациите показва по един от убийците на креативността – причините, поради които се провалят силните идеи на рекламистите. Сред тях са крайният срок, липсата на бюджет, „г-н Направи логото по-голямо“, „г-ца Щастливо семейство“.

Кампанията е оценена високо от международните маркетинг специалисти в AdsOfTheWorld. Тя не е комерсиална, но е идейна. Подходяща е за рекламен фестивал. Разбираема е и симпатична за всеки, който работи в криейтив агенция.

Това е тя - рекламата ни на деня, която днес е печатна.

Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа