Убийците на креативната реклама

Убийците на креативната реклама

„Не се страхувайте да се преборите с вътрешните убийци на творческата си мисъл. Вместо това – нека ги унищожим всички заедно церемониално!“

Това е посланието на нетрадиционна печатна кампания от Рига, Латвия. Поредица от илюстрации на латвийската агенция IMOOZ популяризира фестивал на креативната реклама в града. Всяка от илюстрациите показва по един от убийците на креативността – причините, поради които се провалят силните идеи на рекламистите. Сред тях са крайният срок, липсата на бюджет, „г-н Направи логото по-голямо“, „г-ца Щастливо семейство“.

Кампанията е оценена високо от международните маркетинг специалисти в AdsOfTheWorld. Тя не е комерсиална, но е идейна. Подходяща е за рекламен фестивал. Разбираема е и симпатична за всеки, който работи в криейтив агенция.

Това е тя - рекламата ни на деня, която днес е печатна.

Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен