Убийците на креативната реклама

Убийците на креативната реклама

„Не се страхувайте да се преборите с вътрешните убийци на творческата си мисъл. Вместо това – нека ги унищожим всички заедно церемониално!“

Това е посланието на нетрадиционна печатна кампания от Рига, Латвия. Поредица от илюстрации на латвийската агенция IMOOZ популяризира фестивал на креативната реклама в града. Всяка от илюстрациите показва по един от убийците на креативността – причините, поради които се провалят силните идеи на рекламистите. Сред тях са крайният срок, липсата на бюджет, „г-н Направи логото по-голямо“, „г-ца Щастливо семейство“.

Кампанията е оценена високо от международните маркетинг специалисти в AdsOfTheWorld. Тя не е комерсиална, но е идейна. Подходяща е за рекламен фестивал. Разбираема е и симпатична за всеки, който работи в криейтив агенция.

Това е тя - рекламата ни на деня, която днес е печатна.

Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Автентичността е най-силният актив на една марка
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Eвропейската космическа агенция откри четвъртата си антена за сигнали от далечния космос
Министерството на туризма превръща България в домакин на световен винен туристически форум
Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години