Умен крадец рекламира LG в забавно, вирусно видео


Какво прави този мъж, като върви назад с бавна крачка и се оглежда наоколо в магазин за потребителска електроника?

Това обикновено се питат потребителите в мрежата, когато видят началото на този видеоклип, създаден с цел да стане хитова вирусна реклама. Черно-белите кадри имитират запис от камерите за наблюдение на магазин от голяма верига за техника, каквато е Best Buy в Америка например. С тях по находчив начин LG популяризира демо версията на един от новите си продукти в интернет и същевременно опитва да предизвика малко смях, смятат авторите в creativity-online.

Компанията има идея да привлече интереса на потребителите към новите си телевизори – „най-тънките в света”. Агенцията е Y&R, Амстердам, а рекламният уеб-филм, създаден, за да стане вирусно видео, можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 6 до 12 октомври
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Над 300 000 души са засегнати от кризата с боклука в столичните райони "Люлин" и "Красно село"
Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
Министерството на туризма превръща България в домакин на световен винен туристически форум