Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Умен крадец рекламира LG в забавно, вирусно видео
Какво прави този мъж, като върви назад с бавна крачка и се оглежда наоколо в магазин за потребителска електроника?
Това обикновено се питат потребителите в мрежата, когато видят началото на този видеоклип, създаден с цел да стане хитова вирусна реклама. Черно-белите кадри имитират запис от камерите за наблюдение на магазин от голяма верига за техника, каквато е Best Buy в Америка например. С тях по находчив начин LG популяризира демо версията на един от новите си продукти в интернет и същевременно опитва да предизвика малко смях, смятат авторите в creativity-online.
Компанията има идея да привлече интереса на потребителите към новите си телевизори – „най-тънките в света”. Агенцията е Y&R, Амстердам, а рекламният уеб-филм, създаден, за да стане вирусно видео, можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.