Умна печатна реклама, предназначена за шофьори

С нова, идейна печатна реклама Volkswagen отново напомня на водачите на автомобили колко е опасно да се раздвояват между телефона и пътя по време на шофиране.

Кампанията е дело на агенция Grabarz Partner в Германия. Тя се състои от серия печатни илюстрации, всяка от които е разделена на две малки изображения. Линия от текст разделя двете част. На тази линия е изписано: „Опитайте да гледате и в двете части едновременно“.

Естествено, провокативният апел ведната задейства ответна реакция и аудиторията осъзнава, че е невъзможно да се фокусира върху двете части на страницата по едно и също време. Всеки преживян личен опит в това предизвикателство потвърждава посланието на тази социална кампания, а именно: опасно е да се наблюдава телефона по време на шофиране и да се пишат съобщения, докато колата е в движение. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ