Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Умна печатна реклама, предназначена за шофьори
С нова, идейна печатна реклама Volkswagen отново напомня на водачите на автомобили колко е опасно да се раздвояват между телефона и пътя по време на шофиране.
Кампанията е дело на агенция Grabarz Partner в Германия. Тя се състои от серия печатни илюстрации, всяка от които е разделена на две малки изображения. Линия от текст разделя двете част. На тази линия е изписано: „Опитайте да гледате и в двете части едновременно“.
Естествено, провокативният апел ведната задейства ответна реакция и аудиторията осъзнава, че е невъзможно да се фокусира върху двете части на страницата по едно и също време. Всеки преживян личен опит в това предизвикателство потвърждава посланието на тази социална кампания, а именно: опасно е да се наблюдава телефона по време на шофиране и да се пишат съобщения, докато колата е в движение.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.