Университетът на Кентъки привлича студенти със знака за място във Facebook

Университетът на Кентъки привлича студенти със знака за място във Facebook

Няколко седмици след като собственикът на Facebook, Марк Цукерберг, представи новата услуга за отбелязване на място, Университета на Кентъки в САЩ се възползва от опцията и предприе собствена рекламна кампания.

Пред корпуса на основната учебна сграда беше поставена голяма дървена табела, пише AdvertisingAge. Табелата изглежда също както знака за отбелязване на място в картата на Facebook Places, само че не е оцветена в розово, а в синьо, какъвто е цвета на университета. Същата табела е монтирана и на друго място на територията на университета.

Чрез привличащите вниманието знаци, от университета призовават студентите да отбележат къде се намират, когато са пред учебното заведение.

Така местоположението им ще може да бъде видяно от стотиците им приятели в социалната мрежа, сред които вероятно има и кандидат-студенти от гимназиите, колебаещи се все още къде да следват.

Идеята е на рекламна агенция Cornett-IMS, която обслужва университета.

В момента се обсъжда дали да се поставят още подобни табели или да се сложат такива знаци на вратите на всяка учебна зала. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?