Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уникална реклама на кучешка храна
„Такава реклама на кучешка храна досега едва ли сте виждали”, пишат руските маркетинг наблюдатели в Adme.ru. И вероятно са прави.
Истинско цирково представление – верижна реакция от действията на кучета – може да се види в това видео от минута и 20 секунди, изработено за марката храна за любимци Beneful.
Няколко рекламни агенции и търговски марки, особено сред автомобилните, досега инвестираха в реклама, която показва принципа на доминото. Но Beneful отива по-далеч с тази невероятно сложна система на реакция на обектите, разположени един след друг и задвижвани от кучета. Резултатът е грандиозно шоу с опашати домашни любимци.
Рекламата включва кучета от различни породи и най-разнообразна възраст, работещи в синхрон за общата цел – да организират игра с топки. Ян Шефер, главен изпълнителен директор на американската агенция Deep Focus, която създава рекламата, дори не може да си спомни колко точно кучета са участвали в заснемането й. „Бих казал така: Не беше лесно. За нас това бе един много дълъг ден”, обобщава той.
Това е рекламата ни на деня. Обичате ли кучета? Ето го и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.