Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Руските власти забраниха агресивна реклама на Crazy Cola
Федералната антимонополна служба на Русия (ФАС) реши, че реклама на безалкохолната напитка Crazy Cola "внася в обществото агресивно настроение" и я забрани.
Газираната напитка се произвежда от компанията "Балтика", която държи най-голям дял от руския пазар - 40%.
В рекламата младеж на име Крейзи Коля призовава зрителите да удавят скуката.
От края на юли рекламата се върти по руските телвизии, а по градските улици има и билбордове с Крейзи Коля.
Кампанията е разработена от рекламната агенция Arena Magic Box. Понеже напитката е за хора между 16 и 25 година, идеята е, че животът не е съвършен. Има скука, леност, жажда... А когато те те мъчат, трябва да се пребориш с тях, за да се чувстваш добре.
Антимонополната комисия обаче припозна в тази борба агресивно поведение, опасно за обществото...
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.