Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Филмова треска в рекламите
С наближаването на Оскарите рекламната индустрия усети, че може да разчита на киното за страхотни сюжети за клипове. Новата реклама на Honda CR-V включва блестящото изпълнение на актьора Матю Бродерик и е базирана на класическия му филм „Свободният ден на Ферис Бюлер”. В случая имаме удоволствието да наблюдаваме свободния ден на Матю Бродерик, който се измъква от ангажиментите си, преструвайки се на болен пред своя агент („Дива”, възкликва примирено човекът с вратовръзката), за да прекара един прекрасен ден със своята Хонда. Посещение в музея по естествена история, лудо забавление на влакчето на смъртта в компанията на пищящо малко момиченце („Млъквай, жено!”, забелязва Бродерик) и надпяване в Чайна таун – тази реклама действително създава толкова добро настроение, че на човек му идва да извика към производителите: „Млъкнете и вземете парите ми!”
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.