"Хвани мига!"- новата рекламна философия на Pepsi


Поп певицата Ники Минаж участва в нова глобална кампания на Pepsi, дело на агенция TBWA\Chiat\Day. Рекламната инициатива цели да окуражи зрителите и особено младежите, към които е насочена, да се радват на живота такъв, какъвто им се случва в момента.

В спота момиче и момче отварят две кутийки Pepsi и времето спира. След това героите водят зрителите през моменти, в които всичко наоколо е в стоп кадър, включително и концерт на Ники Минаж.

ТВ рекламата е заснета от Сюзан Джонсън и Дейвид Говие. Режисирана е от Питър Катанео, отбелязват авторите в американския сайт за новини от маркетинга и рекламата creativity-online. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“