"Хвани мига!"- новата рекламна философия на Pepsi


Поп певицата Ники Минаж участва в нова глобална кампания на Pepsi, дело на агенция TBWA\Chiat\Day. Рекламната инициатива цели да окуражи зрителите и особено младежите, към които е насочена, да се радват на живота такъв, какъвто им се случва в момента.

В спота момиче и момче отварят две кутийки Pepsi и времето спира. След това героите водят зрителите през моменти, в които всичко наоколо е в стоп кадър, включително и концерт на Ники Минаж.

ТВ рекламата е заснета от Сюзан Джонсън и Дейвид Говие. Режисирана е от Питър Катанео, отбелязват авторите в американския сайт за новини от маркетинга и рекламата creativity-online. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Скромните лидери са най-ефективни
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес