"Хвани мига!"- новата рекламна философия на Pepsi

Поп певицата Ники Минаж участва в нова глобална кампания на Pepsi, дело на агенция TBWA\Chiat\Day. Рекламната инициатива цели да окуражи зрителите и особено младежите, към които е насочена, да се радват на живота такъв, какъвто им се случва в момента.

В спота момиче и момче отварят две кутийки Pepsi и времето спира. След това героите водят зрителите през моменти, в които всичко наоколо е в стоп кадър, включително и концерт на Ники Минаж.

ТВ рекламата е заснета от Сюзан Джонсън и Дейвид Говие. Режисирана е от Питър Катанео, отбелязват авторите в американския сайт за новини от маркетинга и рекламата creativity-online. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Размяната на удари между Израел и Иран продължава. Тел Авив атакува най-голямото газово находище в света
Премиерът Желязков: Българският модел е достатъчно стабилен, за да сме част от еврозоната
Никола Саркози стана вторият френски държавен глава, лишен от ордена на Почетния легион
„Няма място за Безос“: Предстоящата сватба на милиардера разбуни духовете във Венеция
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
Лагард: ЕЦБ е близо до постигането на целта за инфлация от 2%
Почти една четвърт от нидерландците избягват да ходят на зъболекар заради цените