Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Хиляди безлични реклами
Цели 89% от всички реклами, създавани и показване в САЩ за година, остават незабелязани. 7% от тях предизвикват раздразнение, 3% са харесвани и само1% постигат феноменален ефект. Подобни са съотношенията и на рекламния пазар в Европа и Азия.
Да правиш дразнещи реклами е по-добре, отколкото да правиш реклами, които лесно се забравят. В професия, пълна с експерти и милиарди върху милиарди, които се харчат всяка година, разумно ли е само 10% от всички реклами да са всъщност достатъчно различни, за да се запомнят?.
Медиа планьорите в рекламните агенции ще потвърдят, че много от най-добрите идеи не излизат от офисите, защото клиенти искат безопасни кампании. А смисълът на съществуването на една реклама е тя да продава даден продукт или услуга, като бъде забелязана, харесвана, печели награди и е целева.
Как може да бъдат изпълнени всички условия?
1. Като не се правят компромиси. Реклами, които са жертва на компромиса и търпят орязване след орязване от клиента, много скоро се превръщат в банални. Затова е хубаво хората, които се занимават със създаването на реклама, да не се отказват лесно от идеята, която според тях ще привлече вниманието. Не съчетавайте две големи идеи в една реклама. Не вадете острите зъби на идеята, която хапе. Дръжте на силните страни и те ще ви се отплатят.
2. Ако кампаниите са по-фокусирани. Друг известен маркетинг автор, Дейв Скот отбелязва – когато хвърлиш по някого 10 топки той ще хване една от тях. Но ако искаш да хване правилната, трябва да хвърлиш една топка. Това означава, че е важно рекламното съобщение да бъде запазени ясно и директно. Добър пример е: пийте повече мляко, пестете енергия, направете тест-драйв на BMW.
3. Когато има дързост. В рекламата трябва да има смелост, дори риск. Реално рисковете са по-малко рисковани от това да не ги поемаш с идеята си и кампанията ти да остане незабелязана, следователно безсмислена. Рискованите реклами много често може да не предизвикват позитивен отговор, но мнозина припомнят, че се случва най-важното – имат ефект.
Пол Шугит в Advertising.About
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.