Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Хищници в кинореклама на "Лукойл"
Рекламата, която ви представяме днес, идва от Русия и е озвучена на руски език.
"Лукойл" се популяризира в страната с това интригуващо видео, изготвено в партньорство с германския автомобилен концерн BMW. Творческата концепция е изработена от агенция LOWE Adventa.
Видеото е същински екшън филм, заснет в африканската савана. Под жаркото й слънце се разиграва ловна сцена със скоростни преследвачи и голяма плячка на колела, която превозва гориво.
"При създаването на сценария, заедно с колегите от агенцията гледахме с часове научнопопулярните канали Animal Planet и National Geographic, изучавайки гъвкавостта на движенията и навиците на хищниците в саваната, начина, по който гледат наоколо и се ослушват, и преследват плячката си като ловци, преди да направят скок. Това ни помогна да създадем максимално реалистична история, наподобяваща тези с дивите животни. Единствената разлика е, че главните герои в нея не са животни, а машини", обясни Дан Султанов, бранд мениджър на "Лукойл" в Русия.
Ето и резултата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.