Хищници в кинореклама на "Лукойл"


Рекламата, която ви представяме днес, идва от Русия и е озвучена на руски език.

"Лукойл" се популяризира в страната с това интригуващо видео, изготвено в партньорство с германския автомобилен концерн BMW. Творческата концепция е изработена от агенция LOWE Adventa.

Видеото е същински екшън филм, заснет в африканската савана. Под жаркото й слънце се разиграва ловна сцена със скоростни преследвачи и голяма плячка на колела, която превозва гориво.

"При създаването на сценария, заедно с колегите от агенцията гледахме с часове научнопопулярните канали Animal Planet и National Geographic, изучавайки гъвкавостта на движенията и навиците на хищниците в саваната, начина, по който гледат наоколо и се ослушват, и преследват плячката си като ловци, преди да направят скок. Това ни помогна да създадем максимално реалистична история, наподобяваща тези с дивите животни. Единствената разлика е, че главните герои в нея не са животни, а машини", обясни Дан Султанов, бранд мениджър на "Лукойл" в Русия.

Ето и резултата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх