Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Хубава реклама на Amstel, направена в България
Потъналите в работата си млади професионалисти забравиха истинската цел на свободното време. Не е толкова важно в него да споделяш какво ти се случва в социалните медии. Важното е да го изживееш.
Това е идеята на нова рекламна кампания на Amstel, изработена от българската агенция NEXT-DC, София. За видеото разбираме от белгийския блог с най-доброто от света на рекламата CreativeCriminals. В него белгийските автори нареждат рекламата редом до най-новите кампании на Nike, WWF и други глобални и по-малко известни марки с интересни инициативи напоследък.
Категорията, в която видеото е поставено в сайта, е "амбиент, мобилно", а рейтингът на оценка на идеята 4.4 от 5.
В рекламата Amstel представя иновативна идея – гардероби за мобилните телефони в заведенията. В тях посетителите могат да оставят смартфона си, да се насладят на вечерта и дори в замяна да получат безплатна бира. "Умно решение, което има смисъл и се свързва с целевата аудитория", според CreativeCriminals.
Ето го и видеото. Това е рекламата ни да деня.
Приятно гледане!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.