Честната реклама на Smart

Новият рекламен клип на автомобилите Smart доказва тъжната истина, че миниатюрната кола не е предназначена за пресечен терен, колкото и да се старае. За какво ни е да знаем това? За да разберем, че тя няма равна на себе си в градовете, за разлика от грубите джипове, които с мъка си намират място за паркиране.

Така рекламистите от агенцията BBDO Germany превърнаха недостатъците в достойнства, за което и получиха златото на Фестивала на рекламата в Кан за 2013 г. в категорията Film Lions. Видеото бе отличено и на фестивала Art Directors Club Europe 2013€ Вижте го.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Властите в Южна Корея арестуваха изпълнителя на световния хит Gangnam Style
Всички членове на НАТО са постигнали предишната цел за разходи за отбрана, но само три отговарят на новата
Зеленски ще изпрати делегация в Ню Йорк за преговори за гаранции за сигурност
Microsoft уволни служители заради влизане с взлом в кабинета на президента Брад Смит
Компанията за играчки Lego отчете връх в историята си със серия от финансови рекорди