Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Честната реклама на Smart
Новият рекламен клип на автомобилите Smart доказва тъжната истина, че миниатюрната кола не е предназначена за пресечен терен, колкото и да се старае. За какво ни е да знаем това? За да разберем, че тя няма равна на себе си в градовете, за разлика от грубите джипове, които с мъка си намират място за паркиране.
Така рекламистите от агенцията BBDO Germany превърнаха недостатъците в достойнства, за което и получиха златото на Фестивала на рекламата в Кан за 2013 г. в категорията Film Lions. Видеото бе отличено и на фестивала Art Directors Club Europe 2013€ Вижте го.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.