Японска компания пусна рекламна игра с най-известната котка в YouTube


Японската модна компания Uniqlo стартира интерактивна рекламна игра с котката Мару, прославила се благодарение на клиповете с нея в YouTube, разказва Business Insider.

Играта се нарича "Щастливият куб" и в нея може да участва всеки, който влезе в сайта на компанията и се регистрира през Facebook. Тогава потребителят вижда клип, в който Мару избира една от четири червени картонени кутии с подаръци. Във всяка от тях се крие награда: яке от линията на марката Heat Tech или от серията Ultra Light Down, полет с дирижабъл, или подарък сюрприз.

Котката Мару е истинска звезда в YouTube след като клиповете с нейно участие събраха над 175 млн. прегледа. Снима я стопанката й, която никога не показва лицето си в кадър. Най-много от всичко Мару обича да се забавлява със скокове в кутии по пода или да ходи с пакет на главата. Филмче с нейно участие можете да видите тук.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Едни от първите щандове от инициативата "Магазин за хората" ще бъдат официално открити в Куклен утре
Кметът на „Люлин“ предлага да се намали с 25% таксата за битови отпадъци за жителите на квартала
КНСБ: Всякакъв бюджет е по-добър от никакъв
София в топ 5 на най-достъпните дестинации в Европа
Чакат се пак блокади по границата с Гърция заради протест на местните фермери
Германците искат руските активи в Европа да бъдат използвани за Украйна
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик