„Доберхуахуа” – куче хит от рекламата на Audi


Audi пожъна успех с рекламата си в Супербоул, залагайки на умно маркетингово съобщение и майсторска компютърна графика.

Автомобилната компания представи забавно видео, в което стопани внасят смут в света около себе си с нова порода куче - кръстоска между доберман и чихуахуа - „доберхуахуа”. Посланието е, че Audi знае, че компромисът може да бъде страшен за клиентите, но те могат да разчитат на нейния луксозен модел A3. Той покрива всички високи стандарти на бранда, въпреки че се предлага на достъпна цена.

Рекламата с нашествието от доберхуахуа кучета е дело на агенция Venables Bell & Partners. За седма поредна година тя прави Супербоул кампанията на Audi. През 2014 г. успя да се хареса на американците с това запомнящо се видео. 

Ето го и него. Какво ще кажете? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Зеленски изрази готовност да организира референдум за мирния план на Тръмп за Украйна
Времето: Слънчево и ветровито
На днешната дата, 27 декември. Стефановден
От OpenAI до Nvidia фирмите насочват милиарди в инфраструктура за изкуствен интелект
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Ню Йорк ще изисква от социалните мрежи да показват предупреждения за психичното здраве