Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Доберхуахуа” – куче хит от рекламата на Audi
Audi пожъна успех с рекламата си в Супербоул, залагайки на умно маркетингово съобщение и майсторска компютърна графика.
Автомобилната компания представи забавно видео, в което стопани внасят смут в света около себе си с нова порода куче - кръстоска между доберман и чихуахуа - „доберхуахуа”. Посланието е, че Audi знае, че компромисът може да бъде страшен за клиентите, но те могат да разчитат на нейния луксозен модел A3. Той покрива всички високи стандарти на бранда, въпреки че се предлага на достъпна цена.
Рекламата с нашествието от доберхуахуа кучета е дело на агенция Venables Bell & Partners. За седма поредна година тя прави Супербоул кампанията на Audi. През 2014 г. успя да се хареса на американците с това запомнящо се видео.
Ето го и него. Какво ще кажете?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.