„Доберхуахуа” – куче хит от рекламата на Audi


Audi пожъна успех с рекламата си в Супербоул, залагайки на умно маркетингово съобщение и майсторска компютърна графика.

Автомобилната компания представи забавно видео, в което стопани внасят смут в света около себе си с нова порода куче - кръстоска между доберман и чихуахуа - „доберхуахуа”. Посланието е, че Audi знае, че компромисът може да бъде страшен за клиентите, но те могат да разчитат на нейния луксозен модел A3. Той покрива всички високи стандарти на бранда, въпреки че се предлага на достъпна цена.

Рекламата с нашествието от доберхуахуа кучета е дело на агенция Venables Bell & Partners. За седма поредна година тя прави Супербоул кампанията на Audi. През 2014 г. успя да се хареса на американците с това запомнящо се видео. 

Ето го и него. Какво ще кажете? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
Неизвестно за известните: Учители обявяват Едисон за глупак, но любимото му бизнес творение електрифицира света
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия