„Доберхуахуа” – куче хит от рекламата на Audi

Audi пожъна успех с рекламата си в Супербоул, залагайки на умно маркетингово съобщение и майсторска компютърна графика.

Автомобилната компания представи забавно видео, в което стопани внасят смут в света около себе си с нова порода куче - кръстоска между доберман и чихуахуа - „доберхуахуа”. Посланието е, че Audi знае, че компромисът може да бъде страшен за клиентите, но те могат да разчитат на нейния луксозен модел A3. Той покрива всички високи стандарти на бранда, въпреки че се предлага на достъпна цена.

Рекламата с нашествието от доберхуахуа кучета е дело на агенция Venables Bell & Partners. За седма поредна година тя прави Супербоул кампанията на Audi. През 2014 г. успя да се хареса на американците с това запомнящо се видео. 

Ето го и него. Какво ще кажете? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ