„Кока-Кола” представи реклама, заснета от фенове

В рамките на краудсорсинг инициатива американският бранд „Кока-Кола” излъчи в телевизионния ефир на Щатите, по време на финала на последния сезон на музикалното предаване American Idol, реклама, изработена изцяло от кадрите на фенове.

Видеото било монтирано, след като от агенция Wieden + Kennedy в Портланд, която работи за „Кока-Кола”, прегледали над 400 клипа, изпратени от потребители. Темата на клиповете била „Как описвате глътка кола?” и била съобразена със слогана на бранда „Ahh!“, който означава въздишка след утоляване на жажда.

Ето и видеото. Може би това е бъдещето на рекламата - телевизионни спотове, заснети от фенове. 

Какво мислите? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Родното село на банковия обирджия скочи в негова защита
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Deutsche Bank изненадващо излезе на печалба
Съветът на жените в бизнеса в България си партнира с ТУ-София за кариерно развитие на технически специалисти
Несигурността около Deutsche Bank срина банковите акции на европейските борси
Турският външен министър: Балканите са от стратегически и културен приоритет
Фирми от „Тракия икономическа зона“ започват срещи в региони с висока безработица за бъдещи кадри
На днешната дата, 28 юли. Рождениците днес