„Кока-Кола” представи реклама, заснета от фенове

В рамките на краудсорсинг инициатива американският бранд „Кока-Кола” излъчи в телевизионния ефир на Щатите, по време на финала на последния сезон на музикалното предаване American Idol, реклама, изработена изцяло от кадрите на фенове.

Видеото било монтирано, след като от агенция Wieden + Kennedy в Портланд, която работи за „Кока-Кола”, прегледали над 400 клипа, изпратени от потребители. Темата на клиповете била „Как описвате глътка кола?” и била съобразена със слогана на бранда „Ahh!“, който означава въздишка след утоляване на жажда.

Ето и видеото. Може би това е бъдещето на рекламата - телевизионни спотове, заснети от фенове. 

Какво мислите? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Пенсиите се увеличават с 8,6%, минималната става 630,50 лева
Британският монарх Чарлз III спира от употреба 156-годишният Кралски влак
Мерки срещу свръхтуризма: Гърция въведе „островна“ такса за посетители от круизни кораби
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп