„Повикай татко“ - една реклама, която отдава почит на бащите


Три четвърти от татковците казват, че са отговорни за емоционалното състояние на децата си, а само 20% от тях чувстват, че ролята им е отразена в медиите. Това посочи американско проучване на Dove, което вдъхнови заснемането и излъчването на тази хубава реклама, отдаваща почит на бащите.

В нея брандът козметични продукти показва обикновени, истински моменти на бащинство, в които всички бихме могли да се разпознаем по един или друг начин. Друг повод за създаването на кампанията бе и денят на бащата в Америка, който тази година стана повод за показването на няколко добри реклами, уважили силният герой в семейството. Включително цял рекламен филм от близо 6 минути на Johnson & Johnson.

Видеото се нарежда в топ 10 на Adweek с най-добрите реклами в YouTube през юни, когато имаше и други много силни мултимилионни кампании, свързани със Световното първенство по футбол.

Вижте. Да си спомним за ролята на бащите без повод. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер