„Повикай татко“ - една реклама, която отдава почит на бащите

Три четвърти от татковците казват, че са отговорни за емоционалното състояние на децата си, а само 20% от тях чувстват, че ролята им е отразена в медиите. Това посочи американско проучване на Dove, което вдъхнови заснемането и излъчването на тази хубава реклама, отдаваща почит на бащите.

В нея брандът козметични продукти показва обикновени, истински моменти на бащинство, в които всички бихме могли да се разпознаем по един или друг начин. Друг повод за създаването на кампанията бе и денят на бащата в Америка, който тази година стана повод за показването на няколко добри реклами, уважили силният герой в семейството. Включително цял рекламен филм от близо 6 минути на Johnson & Johnson.

Видеото се нарежда в топ 10 на Adweek с най-добрите реклами в YouTube през юни, когато имаше и други много силни мултимилионни кампании, свързани със Световното първенство по футбол.

Вижте. Да си спомним за ролята на бащите без повод. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес