Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Повикай татко“ - една реклама, която отдава почит на бащите
Три четвърти от татковците казват, че са отговорни за емоционалното състояние на децата си, а само 20% от тях чувстват, че ролята им е отразена в медиите. Това посочи американско проучване на Dove, което вдъхнови заснемането и излъчването на тази хубава реклама, отдаваща почит на бащите.
В нея брандът козметични продукти показва обикновени, истински моменти на бащинство, в които всички бихме могли да се разпознаем по един или друг начин. Друг повод за създаването на кампанията бе и денят на бащата в Америка, който тази година стана повод за показването на няколко добри реклами, уважили силният герой в семейството. Включително цял рекламен филм от близо 6 минути на Johnson & Johnson.
Видеото се нарежда в топ 10 на Adweek с най-добрите реклами в YouTube през юни, когато имаше и други много силни мултимилионни кампании, свързани със Световното първенство по футбол.
Вижте. Да си спомним за ролята на бащите без повод.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.