12 неща, в които вярват великите шефове

12 неща, в които вярват великите шефове

Какво прави един шеф велик? Това е въпрос, чийто отговор не е еднозначен и е обект на множество различни изследвания. Най-общото обяснение е, че добрите шефове избягват греховете на лошите. И най-добрите мениджмънт учители обаче няма да се справят със задачата да ви превърнат във велик началник, ако вие самият нямате някои нагласи относно бизнеса и управлението.

Има 12 убеждения, които обединяват добрите мениджъри. Вижте кои са:

1. Имам недостатъци и ясно осъзнавам какво е да работиш за мен.

2. Моят успех и този на екипа ми разчита на очевидни и добре известни неща, а не на нереални или тайни методи и идеи.

3. Да имаш амбиции и добре дефинирани цели е важно, но е безсмислено да се фокусираме върху тях прекалено. Моята работа е да се фокусирам върху малките победи, които позволяват на хората да напредват всеки ден.

4. Един от най-важните и трудни елементи в моята работа е да намеря баланс между прекалено категоричната и достатъчно категоричната позиция.

5. Моята работа е да служа като щит за хората си, който ги предпазва от външни, неприятни агресии или заплахи.

6. Стремя се да бъда сигурен в себе си, за да успея да убедя хората си, че ще постигнем общите цели. Но не съм прекалено самоуверен, за да си мисля, че не греша.

7. Целта ми е да се боря, когато съм прав, да слушам, когато греша и да науча хората си да правят същото.

8. Един от най-добрите тестове за моето ръководство е какво се случва след като хората сгрешат.

9. Иновацията е от решаващо значение за всеки екип и организация. Така че моята работа е да насърча хората си да създават и тестват всички нови идеи. Но също така моя работа е да им помогне да унищожат всички лоши идеи.

10. Лошото е по-сложно от доброто. Важно е да се премахнат негативите, преди да се акцентира върху положителното.

11. Как правя нещата е също толкова важно, колкото и това, което правя.

12. Поради факта, че имам власт над другите, най-големият риск е да действам като безчувствен идиот, без да го съзнавам.

По материали на Harvard Business Review

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ