Барак Обама в пламъци - нов пропаганден филм на Северна Корея

Поредният пропаганден филм, изготвен в Северна Корея, завладя социалната мрежа YouTube. Новият клип показва президента на САЩ и американски войници на фона на пламъци от ядрена експлозия.
По време на записа на екрана се появяват надписи на корейски, в които се казва, че Пхенян е бил провокиран от враждебността на САЩ да извърши ядрения опит на 12 февруари. Видео показва президента на САЩ Барак Обама по време на годишната му реч за „състоянието на съюза” на фона на горящи пламъци. То завършва с взривяването на ядрена бомба в подземен бункер с послание: „Целят свят гледа! САЩ трябва да отговорят сега!”
По-рано този месец КНДР заплаши САЩ с ядрена война в отговор на прекалено строгите санкции срещу режима си. Комунистическият режим даже изготви пропаганден видеоклип, в който се показват последствията от евентуален ракетен удар по американски мегаполис, напомнящ Ню Йорк.
След успешният тест Северна Корея заплаши не само САЩ, а и целия свят с „по-твърди” действия. „Последното ядрено изпитание беше само първата стъпка, в която ние проявихме възможно най-голяма сдържаност. Ако САЩ още повече усложнят ситуацията с продължаваща враждебност, то ние няма да имаме друг избор, освен да предприемем още по-крути мерки”, се посочва в изявление на севернокорейското външно министерство.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Петролът поевтинява, докато пазарите оценяват ефектите от търговската война
Енергетика |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |Икономическият растеж на Китай надмина очакванията, но митата замъгляват перспективите
Икономика |Nissan ще намали производството на най-популярния си в САЩ джип
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.