Тони Брекстън с нов албум след 5-годишна пауза

Култовата американска R&B певица Тони Брекстън издаде нов албум за първи път от 5 години насам, съобщава „Сън”. Албумът й се казва „Пулс” (Pulce) и ще бъде официално представен на 10 май, понеделник. Събитието явно е дълго чакано, защото в чест на премиерата таблоидът осигури безплатен онлайн достъп до целия албум на певицата.
Откакто стана световноизвестна с песента си Unbreak my heart през 1991 г., носителката на награда „Грами” преживя поредица от пикове и падения в кариерата си. Тя беше изпълнител на сингъл номер 1 в редица държави. По-късно банкрутира и потъна в дългове.
Целият нов, шести албум на изпълнителката с трогващ глас можете да чуете безплатно на страницата на таблоида „Сън” на адрес https://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/music/2956375/Feel-the-Pulse-with-Toni.html или на адрес: https://www.we7.com/#/album/Pulse!albumId=470816
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.