Бизнес БРОЙ /// Мениджър 10/23

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

И пак е време за Черен петък

Малки хитринки за големи продажби

Автор:

Бисер Костадинов

Снимки:

Getty Images

И пак е време за Черен петък

И пак е време за Черен петък

Малки хитринки за големи продажби

И пак е време за Черен петък
quotes
Всички търговци правят намаления за Черен петък и рекламират без значение дали бизнесът им е офлайн или онлайн. Как обаче да „хванете окото“ на потребителите? Преди да си отговорите на този въпрос, е важно да знаете кои са мотивите, които карат хората да харчат. Според National Retail Federation на САЩ те са следните: 65% смятат, че промоциите са твърде добри, за да бъдат пропуснати; 49% са привлечени от безплатната доставка; 35% признават, че са притиснати от краткия времеви прозорец, в който може да се възползват от намаленията; 26% са изкушени, защото любимата им марка или стока е на промо цена; 21% признават, че пазаруват само ако могат да го направят онлайн. Предварителна подготовка Използвайте социалните канали на марката, за да „подгреете“ публиката преди премиерата за Черен петък. Част от купувачите обичат да се наслаждават на тръпката от предстоящия лов за намаления, а други са прагматично настроени – обичат да планират бюджета си. Погрижите се и за двата типа чрез часовници за обратно отброяване; поредица от атрактивни постове с отделните стоки или услуги, които ще бъдат на промо цени; комуникацията и като текст, и като визия трябва да внушава неотложност, подтикваща към действия; друго ангажира...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg