Бизнес БРОЙ /// Мениджър 07/23
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Нещо повече от слоган
Марките с мисия предизвикват чувства като тези, които изпитваме, когато харесваме някого
Нещо повече от слоган

Марките с мисия предизвикват чувства като тези, които изпитваме, когато харесваме някого


Just Do It на Nike; The Best a Man Can Get на Gillette; Think Different на Apple са само малка част от най-брилянтите примери за слогани. Но не трябва да бъркате посланието на марката с нейния слоган. Посланието е по-голямото понятие, което може да включва и слогана, чиято цел е директно и в кратка форма да генерира незабавна представа за това какво марката предлага на обществеността.
Посланието на бранда включва прецизното дефиниране на „тона на гласа“, линията на комуникация и основните апели, които ще отправи към аудиторията. Определянето на този златен стандарт е от решаващо значение всеки път когато марката се позиционира, Само така потребителят лесно ще я различи от останалите, борещи се за вниманието му.
За да изградите силна марка, не е достатъчно да имате страхотен продукт или да предлагате перфектната услуга. Ако искате марката ви да има дълъг живот, трябва да изградите силна връзка с потребителите. Тези сложни взаимоотношения между бизнеса и хората включват: цел – защо марката съществува?; визия – какво бъдеще искате да създадете?; мисия – как ще създадете това бъдеще?; ценности – кой си ти и за какво се бориш? Постоянното артикулиране на тези идеали пред целевата аудитория, както и осигуряването на лесе...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
реклама
съдържание
компании
марки
брандове
мисия