Бизнес БРОЙ /// Мениджър 07/23
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Питай АВА
Виртуалният асистент на А1 обслужва клиентите от малко повече от година и вече отговаря за секунди, като използва над 15 000 думи на български език по над 200 теми, свързани с услугите на компанията
Питай АВА

Виртуалният асистент на А1 обслужва клиентите от малко повече от година и вече отговаря за секунди, като използва над 15 000 думи на български език по над 200 теми, свързани с услугите на компанията

От ляво надясно: Елица Шопова, старши директор „Клиентски опит и удовлетвореност“ в „А1 България“; Людмила Гатева, старши мениджър „Дигитални проекти и обслужване“; Георги Велев, програмен мениджър „Данни, аналитични решения и AI“ в направление „IТ и диги

Когато търсите отговор на въпрос или решение, скоростта, с която го откривате, значително се различава от тази преди 10 или повече години. Ако през 2000 г. съветът в такива ситуации беше „виж в интернет“, а през 2010 г. – „провери в Google“, днес с развитието на различни приложения на изкуствения интелект (AI) вече се превръща в „питай AI“. За клиентите на А1 това вече е реалност от над година, тъй като компанията успешно развива чатбота АВА. Тя може да бъде открита в долния десен ъгъл на A1.bg и в А1 Помощник и близо 3000 клиенти дневно получават отговори и съдействие от нея.
Защо AI
Елица Шопова, старши директор „Клиентски опит и удовлетвореност“ в А1, обобщава причините водеща компания като А1 да разработва канал за самообслужване с изкуствен интелект: „АВА е умното решение, с което клиентите получават персонализирана информация и съдействие на всяка важна стъпка и ключова тема от живота им с А1, денонощно (24х7), без чакане, следвайки собственото си темпо и възползвайки се от предимствата на визуалната комуникация. Така екипът може да се посвети на развитие на своите компетенции в решаването на по-комплексни задачи и усвояване на нови знания, като „делегира“ рутинните задачи на чатбот функционалнос...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
чатбот
АВА
изкуствен интелект