Събития с емоция

Хората имат категоричната нужда да комуникират помежду си на живо, но вече далеч повече ценят времето си и подбират събитията, които да посетят, споделя Мариана Недева, управляващ собственик на NEW EVENT

Автор:

Борис Вълчинов

Снимки:

Личен архив

Събития с емоция

Събития с емоция

Хората имат категоричната нужда да комуникират помежду си на живо, но вече далеч повече ценят времето си и подбират събитията, които да посетят, споделя Мариана Недева, управляващ собственик на NEW EVENT

Събития с емоция
quotes

Как се променя индустрията за организиране на събития през последните години? Кои са най-важните тенденции, които ще дадат отражението си в краткосрочен план?

Ако трябва да опишем промените с две думи, то те биха били иновации и емоционална ангажираност. След ковид рестрикциите тенденцията е към бурно възраждане на събитията на живо. Хората имат категоричната нужда да комуникират помежду си на живо, но вече далеч повече ценят времето си и подбират събитията, които да посетят. Съответно, за да бъдат атрактивни нашите събития, те трябва да предлагат различна емоция, да ангажират участниците, да са устойчиви и социално отговорни. Тенденцията към задълбочаване на технологичните иновации е необратима и ние сме длъжни да използваме нови платформи и приложения за управление на събития. Те ни помагат не само да автоматизираме монотонните задачи, но дават възможност на участниците по време и след събитието да споделят емоции, да общуват, което създава предпоставки и за бъдеща ангажираност.

Променят ли се и как изискванията на вашите клиенти? Как вие и вашият екип им отговаряте?

Да, разбира се. Всички искат модерна и иновативна визия, събитието им да носи преживяване. Когато общуваме с клиенти от различни поколения, адаптираме подхода си към всеки поотделно, така очакванията им са коренно различни. Нещо, което не се променя, е отговорността, с която се отнасяме към всеки партньор и неговите проекти. Нашите клиенти ни доверят най­вече тяхната репутация. Те разчитат на нас не само за безпроблемна логистика и организация, но събитието да бъде различно, интересно, дори и леко предизвикателно.

Бихте ли ни разказали за някои от най-интересните и предизвикателни събития, които сте организирали? Каква е ролята на иновациите в тях?

През октомври имахме честта и огромната отговорност да сме част от организацията на Европейския конгрес по неврохирургия, който събра близо 2000 топ неврохирурзи, експерти по високи технологии от Европа и света. Домакинът, проф. д­р Николай Габровски, беше избрал за мото на конгреса „Иновации, образование, лидерство“ – три стълба, които не само отразяват духа на професията, но са и движещата сила и бъдещето на неврохирургията. В епохата на технологичен напредък и революционни иновации в науката и медицината научните лекции представиха иновативните методи на лечение, на нови, оригинални изследвания на мозъка и нервната система. Медицинското изложение на фирми производители представи най­модерните апарати в областта.

Мариана Недева е управляващ собственик на NEW EVENT, многопрофилна агенция, специализирана в управление на събития. Притежава 18 години професионален опит в управлението на национални и международни мероприятия. Има прецизно и отговорно отношение към партньора и цялостния логистичен процес, както и внимание към всеки детайл. Член е на Асоциация на жените предприемачи в България СЕЛЕНА. Завършила е магистратура по публична администрация.