Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Томаж Поредош: Аудиторията става все по-фрагментирана
Рекламите по линейната телевизия постигат 100% видимост, а BVOD ги следва с 95%. Това рязко контрастира с процента на видимост на глобалните цифрови платформи, като YouTube (21%), Instagram (11%), Facebook (8%) и TikTok (6%)
Томаж Поредош: Аудиторията става все по-фрагментирана
Рекламите по линейната телевизия постигат 100% видимост, а BVOD ги следва с 95%. Това рязко контрастира с процента на видимост на глобалните цифрови платформи, като YouTube (21%), Instagram (11%), Facebook (8%) и TikTok (6%)
Томаж Поредош е AdSales директор за Централна и Източна Европа на Warner Bros. Discovery. Той има осем години опит в различни функционалности в компанията, а също така и дълбоки познания за телевизионния и медийния бизнес. У нас WBD има 8 отворени за реклама платени телевизионни канала: Discovery, TLC, Eurosport, Travel Channel, ID, Cartoon Network (Turner), Cartoonito (Turner) и HTGV. Освен това компанията държи глобалните права за олимпийските игри в Париж 2024.
Какво е значението на кабелните канали в модерния свят - и на глобално, и на регионално ниво. И има ли разлики в регионите - например в Централна и Южна Европа?
Линейните канали продължават да заемат ключово място в медийния пейзаж в световен мащаб и в региони като Централна и Южна Европа, бившите югославски държави и България. Те са от решаващо значение за разпространението на съдържание и достигането до широка аудитория от различни демографски групи, а този широк обхват е важен за събития на живо, като спортни събития и телевизионни риалити предавания, които привличат голям брой зрители и са ключов фактор за рекламодателите, които се стремят към ефективни за бизнеса им кампании. В България линейните канали са предпочитани от рекламодателите заради програмно съдържание, което позволя...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
аудитория
реклама
дигитална реклама
Томаш Поредош