ТВ рекламата най-напред по влияние

ТВ рекламата най-напред по влияние

Онлайн видео рекламите имат по-малко влияние върху потребителите в сравнение с останалите форми на рекламиране в мрежата.

Дори банерите имат по-голям ефект значение, отбелязва BrandRepublic. Това сочат данни от британско проучване на консултантската компания Deloitte.

Изводите от изследването доказват продължаващата доминираща роля на телевизионната реклама.

Анкетираните британци са помолени да назоват трите вида реклама, които според тях им оказват най-голямо индивидуално влияние. Едва 3% от запитаните включват в отговорите си онлайн видеото. 4% споменават интернет банерите и процент повече – рекламата в киното.

Телевизията продължава да оказва влияние върху най-голям брой хора – 56%, следвана от пресата – 30%. Традиционните медии остават най-влиятелния начин за изграждане и утвърждаване на марката. 

Въпреки получените данни, опцията „нито един от тях”, изключваща всички рекламни възможности, е посочена от 26%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези