ТВ рекламата най-напред по влияние

ТВ рекламата най-напред по влияние

Онлайн видео рекламите имат по-малко влияние върху потребителите в сравнение с останалите форми на рекламиране в мрежата.

Дори банерите имат по-голям ефект значение, отбелязва BrandRepublic. Това сочат данни от британско проучване на консултантската компания Deloitte.

Изводите от изследването доказват продължаващата доминираща роля на телевизионната реклама.

Анкетираните британци са помолени да назоват трите вида реклама, които според тях им оказват най-голямо индивидуално влияние. Едва 3% от запитаните включват в отговорите си онлайн видеото. 4% споменават интернет банерите и процент повече – рекламата в киното.

Телевизията продължава да оказва влияние върху най-голям брой хора – 56%, следвана от пресата – 30%. Традиционните медии остават най-влиятелния начин за изграждане и утвърждаване на марката. 

Въпреки получените данни, опцията „нито един от тях”, изключваща всички рекламни възможности, е посочена от 26%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Експерт от Харвард за мита, който пречи на хората да бъдат щастливи
Денят в цифри
Ричард Брансън за двете най-важни думи, които всички успешни лидери казват
Почина и младата жена, която беше с 85 % изгаряния след взривовете в Елин Пелин
Франция арестува за шпионаж популярен руски шеф-готвач, издал се сам при престой в България
Тръмп предсказва заплаха от Трета световна война, ако Харис спечели изборите, връща се в града на стрелбата
Страните от Г-20 съгласни за промяна в облагане на свръхбогатите, но по-нататък
Астронавтите от капсулата „Starliner“ остават космически заложници, НАСА каза, че не знае кога ще може да ги върне