Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 начина да станете незаменими за вашите клиенти
Не бихте ли искали да станете незамени за вашите клиенти? Разбира се, че искате! Въпреки че няма изцяло надеждна и сигурна формула, която да ви превърне в незаменим, може да направите няколко неща, които да подобрят вероятността, вашите клиенти да продължат да бъдат…. ваши.
Това са 5 съвета за подобряване на вашите шансове:
1. Поставете клиентите на първо място.
Това е един от най-лесните и важните принцип, които трябва да приемете. Ако направите това, вие ще покажете на клиентите си вашата отдаденост и привързаност към тяхната кауза и визия, без значение каква точно е тя.
2. Предвиждайте и решавайте проблемите, преди да достигнат ужасяващи размери.
За да постигнете това, трябва да разбирате клиентите си изключително добре, да умеете да се поставяте на тяхно място и да проявите съпричастност към тяхната ситуация.
Докажете, че можете да се справите с всичко това и ще установите качествено ново ниво на близост с вашите клиенти, което ще им докаже, че вие сте човекът, на когото те могат да разчитат.
3. Бъдете искрени в оценките си.
Фирми и служители, водени от страха да не обидят клиентите и от естествената склонност за избягване на конфликти, могат да бъдат в огромен ущърб за своите клиенти. В действителност, повечето клиенти ще оценят вашата честност и ще започнат да ви уважават повече, когато действате открито и откровено, когато им казвате това, което трябва да чуят, а не това, което искат да чуят.
4. Изпълнявайте обещанията си.
Това е от основно значение за изграждането на близост и за превръщането ви в незаменими. Клиентите не се нуждаят от вас, ако не могат да ви се доверят. Обещавайте само неща, които са по силите ви, и спазвайте обещанията си, след като сте ги направили.
5. Правете повече, отколкото сте обещали.
Един от най-сигурните начини да се превърнете в незаменим е ако правите за клиента си повече, отколкото той очаква от вас. Както вече знаем, хората искат да работят с човек, на когото те могат да разчитат. Ако правите повече от това, което се иска от вас ще покажете, че поетата отговорност към клиента не е само на думи.
James M. Kerr, автор на книгата „The Executive Checklist", за inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.