5 начина да станете незаменими за вашите клиенти

5 начина да станете незаменими за вашите клиенти

Не бихте ли искали да станете незамени за вашите клиенти? Разбира се, че искате! Въпреки че няма изцяло надеждна и сигурна формула, която да ви превърне в незаменим, може да направите няколко неща, които да подобрят вероятността, вашите клиенти да продължат да бъдат…. ваши.

Това са 5 съвета за подобряване на вашите шансове:

1. Поставете клиентите на първо място.

Това е един от най-лесните и важните принцип, които трябва да приемете. Ако направите това, вие ще покажете на клиентите си вашата отдаденост и привързаност към тяхната кауза и визия, без значение каква точно е тя.

2. Предвиждайте и решавайте проблемите, преди да достигнат ужасяващи размери.

За да постигнете това, трябва да разбирате клиентите си изключително добре, да умеете да се поставяте на тяхно място и да проявите съпричастност към тяхната ситуация.

Докажете, че можете да се справите с всичко това и ще установите качествено ново ниво на близост с вашите клиенти, което ще им докаже, че вие сте човекът, на когото те могат да разчитат.

3. Бъдете искрени в оценките си.

Фирми и служители, водени от страха да не обидят клиентите и от естествената склонност за избягване на конфликти, могат да бъдат в огромен ущърб за своите клиенти. В действителност, повечето клиенти ще оценят вашата честност и ще започнат да ви уважават повече, когато действате открито и откровено, когато им казвате това, което трябва да чуят, а не това, което искат да чуят. 

4. Изпълнявайте обещанията си.

Това е от основно значение за изграждането на близост и за превръщането ви в незаменими. Клиентите не се нуждаят от вас, ако не могат да ви се доверят. Обещавайте само неща, които са по силите ви, и спазвайте обещанията си, след като сте ги направили.

5. Правете повече, отколкото сте обещали.

Един от най-сигурните начини да се превърнете в незаменим е ако правите за клиента си повече, отколкото той очаква от вас. Както вече знаем, хората искат да работят с човек, на когото те могат да разчитат. Ако правите повече от това, което се иска от вас ще покажете, че поетата отговорност към клиента не е само на думи.  

James M. Kerr, автор на книгата „The Executive Checklist", за inc.com 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити