5 начина да станете незаменими за вашите клиенти

5 начина да станете незаменими за вашите клиенти

Не бихте ли искали да станете незамени за вашите клиенти? Разбира се, че искате! Въпреки че няма изцяло надеждна и сигурна формула, която да ви превърне в незаменим, може да направите няколко неща, които да подобрят вероятността, вашите клиенти да продължат да бъдат…. ваши.

Това са 5 съвета за подобряване на вашите шансове:

1. Поставете клиентите на първо място.

Това е един от най-лесните и важните принцип, които трябва да приемете. Ако направите това, вие ще покажете на клиентите си вашата отдаденост и привързаност към тяхната кауза и визия, без значение каква точно е тя.

2. Предвиждайте и решавайте проблемите, преди да достигнат ужасяващи размери.

За да постигнете това, трябва да разбирате клиентите си изключително добре, да умеете да се поставяте на тяхно място и да проявите съпричастност към тяхната ситуация.

Докажете, че можете да се справите с всичко това и ще установите качествено ново ниво на близост с вашите клиенти, което ще им докаже, че вие сте човекът, на когото те могат да разчитат.

3. Бъдете искрени в оценките си.

Фирми и служители, водени от страха да не обидят клиентите и от естествената склонност за избягване на конфликти, могат да бъдат в огромен ущърб за своите клиенти. В действителност, повечето клиенти ще оценят вашата честност и ще започнат да ви уважават повече, когато действате открито и откровено, когато им казвате това, което трябва да чуят, а не това, което искат да чуят. 

4. Изпълнявайте обещанията си.

Това е от основно значение за изграждането на близост и за превръщането ви в незаменими. Клиентите не се нуждаят от вас, ако не могат да ви се доверят. Обещавайте само неща, които са по силите ви, и спазвайте обещанията си, след като сте ги направили.

5. Правете повече, отколкото сте обещали.

Един от най-сигурните начини да се превърнете в незаменим е ако правите за клиента си повече, отколкото той очаква от вас. Както вече знаем, хората искат да работят с човек, на когото те могат да разчитат. Ако правите повече от това, което се иска от вас ще покажете, че поетата отговорност към клиента не е само на думи.  

James M. Kerr, автор на книгата „The Executive Checklist", за inc.com 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ